הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: הוידאו קליפ של קנדריק לאמאר גרם לסוחרים בקומפטון להפסד של אלפי דולרים
בעלי עסקים מאשימים את העיר קומפטון בכך שלא הודיעה לבעלי העסקים על הצילומים המאסיביים שהתקיימו באותו יום

מספר בעלי עסקים קטנים בקומפטון לא ידעו שכוכב ראפ על צילם את הקליפ לשיר מספר 1 באמריקה בחודש יוני, והדבר עלה להם אלפי דולרים, על פי דיווח. קנדריק למאר צילם את הקליפ לשיר הדיס החריף שלו המכוון לדרייק, בשם "Not Like Us", ב-22 ביוני בעיר הולדתו האהובה, קומפטון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קנדריק לאמאר בקומפטון בעת צילומי הוידאו ביוני השנה

 

הבעיה הייתה, לפי דיווח מה"לוס אנג'לס טיימס", שבעלי העסקים המקומיים לא יודעו על התוכניות. קורינה פלזנט, המנהלת את מסעדת הסול פוד "Alma's Place" בקומפטון יחד עם אמה, סיפרה ל"טיימס" כי שמה לב שלא היו לקוחות במסעדה שעה לאחר הפתיחה ביום הצילומים - למרות שמגרש החנייה המשותף עם עסקים אחרים היה מלא.

מאוחר יותר היא גילתה שהמכוניות בחנייה לא היו שם כדי לתמוך בעסקים הקטנים, אלא עבור מעריצים של למאר שניסו לתפוס הצצה של הראפר, שצילם את הקליפ מחוץ לבית המשפט הסמוך. פלזנט ובעלי עסקים אחרים מאשימים את העיר קומפטון בכך שלא הודיעה לבעלי העסקים על הצילומים המאסיביים שהתקיימו באותו יום. "אני פשוט מנהלת הכל ולא מרוויחה כסף", היא אמרה, "הייתי שם ממש לחינם, כי את המעט כסף שכן עשיתי, הייתי צריכה לשלם לצוות שלי." היא העריכה שהפסידה בסביבות 2,000 דולר באותו יום. לבעלי עסקים אחרים היו חוויות דומות.

"האנשים שסובלים הם העסקים הקטנים," אמר אדלפו אנטוניו גרסיה, שותף בבעלות על Sunny Express Gourmet Fast Food, הוא אמר שלקוחות עדיין מאמינים שהמסעדה סגורה בשבתות בגלל התקרית.

פלזנט אמרה שהיא סגרה את "Alma's Place" מוקדם באותו יום. אם היא הייתה יודעת על צילומי הקליפ מראש, היא הייתה סוגרת ליום שלם או מקימה דוכן זמני בחוץ.

דובר מטעם העיר קומפטון אמר ל"טיימס" בהצהרה כי תקשורת טובה יותר תועבר לבעלי העסקים בעתיד.

"עסקים בקומפטון, במיוחד עסקים קטנים, הם עמוד השדרה של העיר שלנו," נאמר בהצהרה. "אנחנו רוצים להמשיך לשמור על קו תקשורת פתוח ולעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך בצמיחה הכלכלית."

תקשורת טובה יותר כנראה הייתה עוזרת לאלמה פלזנט לחסוך חלק מכספה, היא אמרה בישיבת מועצת העיר.

"אני כאן כי שלושה דברים השפיעו עליי ביום שבת," היא אמרה במהלך הערות הציבור. "וכשאותם שלושה דברים משפיעים עליי, אני מגיעה בכל הכוח. אחד, הילדים שלי. שתיים, הכסף שלי. שלוש, האוכל שלי."

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE