הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראיין ראות', בן 58 מהוואי, החשוד בניסיון ההתנקשות בטראמפ תמך בו בעבר
לראות', החשוד בניסיון התנקשות בטראמפ, יש רקע הפלילי הכולל התבצרות עם נשק במתקן חברה בצפון קרוליינה לפני יותר משני עשורים

ראיין ראות', בן 58 מהוואי, החשוד בניסיון התנקשות בטראמפ, דונלד טראמפ במועדון הגולף שלו בדרום פלורידה הוא פועל גגות לשעבר שהרקע הפלילי שלו כולל התבצרות עם נשק במתקן החברה בצפון קרוליינה לפני יותר משני עשורים.

מקורות אכיפת החוק אמרו למיאמי הרלד ביום ראשון בערב כי האיש במעצר הוא ראיין וסלי ראות', בן 58. סביב השעה 13:00, שוטרים וסוכנים מצאו רובה AK-47 עם כוונת יחד עם שני תיקי גב ומצלמת GoPro בשיחים מחוץ למועדון הגולף הבינלאומי של טראמפ בווסט פאלם ביץ'.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ראות', לפי הניו יורק פוסט וארכיוני חשבון ה-X שלו, אמר שהצביע לטראמפ ב-2016

 

הירי מגיע חודשים לאחר שטראמפ נפגע מכדור בניסיון התנקשות בעצרת בפנסילבניה. ראות', כך אומרים המקורות, עומד בפני אישומים פדרליים לאחר שנעצר לאורך כביש 95 הבין-מדינתי.

מה שאנחנו יודעים על המתנקש לכאורה: נראה שלראות' אין קשרים לפלורידה. על פי רשומות ציבוריות, ראות' במקור מצפון קרוליינה. הוא למד באוניברסיטת החקלאות והטכנולוגיה של צפון קרוליינה שם, לפי הפרופיל שלו בלינקדאין, למד הנדסת מכונות.

מאז 2018, ראות' חי בהוואי. באי, הוא פתח את Camp Box Honolulu, שבו השתמש בניסיון הבנייה שלו כדי "לבנות מבנים כלכליים פשוטים כדי לעזור בטיפול בשיעור חסרי הבית הגבוה ביותר בארצות הברית עקב ג'נטריפיקציה חסרת תקדים", לפי הפרופיל שלו בלינקדאין.

ראות' עדיין רשום כמצביע בלתי מזוהה פעיל בצפון קרוליינה, לפי The News & Observer, פרסום של McClatchy בצפון קרוליינה. כמצביעים בלתי מזוהים יכולים לבחור באיזו מפלגה להצביע בפריימריז במדינה, ראות' הצביע בפריימריז הדמוקרטיים כשהצביע באביב הזה.

ראות', לפי הניו יורק פוסט וארכיוני חשבון ה-X שלו, אמר שהצביע לטראמפ ב-2016. "אני והעולם קיווינו שהנשיא טראמפ יהיה שונה וטוב יותר מהמועמד שהוא, אבל כולנו התאכזבנו מאוד ונראה שאתה הולך ומידרדר; האם אתה מפגר; אשמח כשתלך," פרסם ראות'.

בשנת 2010, ראות' נשפט למאסר על שלוש עבירות של החזקת טובין גנובים ומבחן על עבירה אחת של אותה עבירה בדרגת עוון, לפי אתר מחלקת התיקון למבוגרים של צפון קרוליינה.

כתבה מה-16 בדצמבר 2002 ב-News & Record, עיתון בגרינסבורו, צפון קרוליינה, דיווחה שראות' נעצר לאחר שנמלט מעצירת תנועה בשעה 22:00 והתבצר עם מכונת ירייה אוטומטית לגמרי בתוך United Roofing, שם לפי רשומות ציבוריות ראות' עבד. הוא נעצר שלוש שעות מאוחר יותר.

האישומים בדרגת עוון של נשיאת נשק מוסתר, נהיגה ברישיון מבוטל והתנגדות לשוטר אוחדו במהלך גזר דינו עם אישומים אחרים שהוגשו נגדו ב-2001 ו-2002: חמישה מקרים נוספים של נהיגה ברישיון מבוטל; שני מקרים נוספים של נשיאת נשק מוסתר; תאונת פגע וברח בדרגת עוון; ו"עבירות תנועה שונות נוספות".

ב-2023, ראות' אמר לניו יורק טיימס שבילה מספר חודשים באוקראינה במהלך המלחמה עם רוסיה. הוא גם אמר שניסה לגייס חיילים אפגנים שהתנגדו לטאליבן להילחם באוקראינה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE