הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יוקר המחייה האמריקאי: טיפול בשני ילדים עולה יותר משכירות בערים הגדולות
המחקר מצא כי הכנסת ילדים קטנים למסגרות עולה למעלה מ-39% מאשר שכר דירה ליחידה בת שני חדרים – מה שמציב זוגות צעירים רבים בשאלה אם להקים משפחה

טיפול בילדים כעת יקר יותר משכירות עבור מספר גדול של אמריקאים, לפי דוח אחרון של LendingTree.  מומחה שוחח עם עיתון 'ניוזוויק' לגבי מה זה אומר להורים.

המחקר מצא כי טיפול בילדים כעת עולה ב-39.4% יותר משכירות ב-100 מהמטרופולינים הגדולים ביותר בארה"ב. זה נכון לגבי העלות החודשית הממוצעת של טיפול יומי מלא לשני ילדים, שהוערכה ב-2,182 דולר.

הסכום המדובר גבוה ב-39.4% מהעלות החודשים הממוצעת לשכירות בדירת שני חדרים, העולה 1,566 דולר בממוצע.

"העלויות כנראה מאלצות הרבה הורים במטרופולינים אלה לעשות בחירות קשות, כולל אם לחזור לעבודה מיד לאחר שהקטן מגיע ואם להביא ילד נוסף", אמר מנהל האשראי הראשי של LendingTree, מאט שולץ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טיפול בשני ילדים יקר יותר משכירות 

 

"כמו כן, זה אומר שלהורים במטרופולינים אלה כנראה יש פחות הכנסה זמינה להתקדם במטרות הפיננסיות שלהם. עלויות גבוהות יותר של טיפול בילדים אומרות פחות יכולת לבנות קרנות חירום, להגדיל חסכונות לפנסיה, להפקיד כסף למקדמה למשכנתא ועוד. זה במיוחד נכון בהתחשב בכך שאף אחד מהמטרופולינים האלה בדרך כלל אינם מתהדרים בהכנסות גבוהות".

למרות שהעלות החודשית הממוצעת של טיפול בתינוק היא נמוכה ב-22.2 אחוזים מהשכירות החודשית הממוצעת, משפחות שבוחרות להביא יותר מילד אחד או לשלם עבור טיפול יום לילדים גדולים יותר יכולות לראות עלויות הרבה יותר גבוהות בערים ברחבי ארה"ב.

"לפעמים מתקן עשוי להציע שיעור מוזל למשפחה עם שני ילדים שנרשמים במתקן שלהם, אך זה לא מובטח, וגם לא סביר שתהיה הנחה עצומה", אמר שולץ. "בכל דרך שתסתכל על זה, להבטיח טיפול יום לילד השני הולך להיות יקר, אלא אם כן יש לך חברים או קרובי משפחה מהימנים שמוכנים לעזור".

עלות טיפול בילדים הפכה למחסום חזק יותר ויותר עבור רבים מהאמריקאים הצעירים בהחלטה להקים משפחה, כאשר המשפחה הממוצעת מוציאה 18.6% מהכנסתה על טיפול יום או מטפלת לילדיהם, מצא הדוח.

בשל מציאות כלכלית זו, טיפול בילדים כעת הוא נושא בולט בבחירות הנשיאותיות הקרובות, אמר קווין תומפסון, מומחה לפיננסים ומייסד ומנכ"ל קבוצת 9i Capital.

"הרבה הורים נתקלים בהחלטות קשות לגבי האם להישאר בשוק העבודה בשל עלויות טיפול בילדים שמזנקות", תומפסון אמר ל'ניוזוויק'. "הסיבה העיקרית לעלייה זו היא הביקוש הגובר. הורים שעובדים זקוקים למקום אמין שיטפל בילדיהם, והביקוש הזה ממשיך לגדול".

ההורים למעשה נאלצים לבחור בין להרוויח הכנסה על ידי עבודה או להישאר בבית כדי לטפל בילדיהם, אמר תומפסון.

 

(צילום: Getty Images)

 

"למשפחות עם שני ילדים או יותר, לעיתים קרובות זה לא משתלם מבחינה כלכלית להמשיך לעבוד כאשר עלויות הטיפול בילדים עולות על היתרונות של הכנסה שנייה", אמר תומפסון, והוסיף ששיעורי הלידה כבר בירידה כאשר דור המילניום ודור Z מתעכבים להביא ילדים לעולם או בוחרים שלא להביא ילדים כלל.

כאשר ההורים לא יכולים להרשות לעצמם למצוא מטפל באזור שלהם, הם לעיתים קרובות מוצאים את עצמם עם אחד שנשאר בבית או נשען על המשפחה. זה מוביל להשלכות כלכליות הרחק מעבר לכלכלת המשפחה האישית של משפחה אחת.

מייקל ריאן, מומחה לכלכלה ומייסד michaelryanmoney.com, אמר שמתקני טיפול בילדים עדיין מתמודדים עם מחסור באספקה לאחר שהמגפה סגרה גנים רבים. אבל יש עוד לסיפור של העלויות העולות.

"טיפול בילדים זה לא רק שמירה על ילדים יותר", ריאן אמר ל'ניוזוויק'. "אנחנו מדברים על חינוך ילדות מוקדמת, תחום שדורש מקצוענים מיומנים. הם ראויים לשכר הוגן, וזה מעלה את העלויות עוד יותר".

למשפחות רבות, העלויות הגבוהות שוות לתשלום משכנתא שנייה.

"במקרים רבים, שכרו של הורה אחד הולך כולו על טיפול בילדים. זה מכריח החלטות קשות", אמר ריאן. "בגלל זה, ראיתי זוגות צעירים שמאחרים להביא ילדים לעולם. הם לא יכולים להרשות לעצמם טיפול בילדים. אחרים מצמצמים את שאיפות הקריירה שלהם כדי להישאר בבית עם הילדים".

ג'ייקוב צ'אנל, האנליסט הראשי לאשראי של LendingTree, הדהד את הרגש הזה.

"בקצרה, עלויות גבוהות של טיפול בילדים גורמות להרבה אנשים להרגיש רע אם הם עובדים ורע אם הם לא", צ'אנל אמר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE