הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סופה חדשה עשויה להיווצר בקריביים השבוע. פלורידה צריכה לשים עליה עין
במסיבת עיתונאים ביום ראשון, המושל רון דסנטיס מבטיח שגורמי המדינה עוקבים אחר הסערה הפוטנציאלית

שיא עונת ההוריקנים המאוחרת בעיצומה, והאוקיינוסים מתמלאים בסערות, כולל התפתחות פוטנציאלית בים הקריבי שפלורידה צריכה לשים לב אליה. המרכז הלאומי להוריקנים עוקב אחר מספר מערכות שצפויות להישאר רחוק מהיבשה, ושתי הפרעות שעלולות להתפתח למשהו חזק יותר השבוע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החזאים אמרו שסופה טרופית עלול להיווצר ולנוע צפון-מערבה, אל תוך מפרץ מקסיקו. נכון ל-14:00 ביום שני, המרכז להוריקנים נתן לו 40% סיכוי להתחזק בשבעת הימים הבאים ו-10% סיכוי להתחזק ביומיים הקרובים

 

ההפרעה לצפות בה היא זו בים הקריבי, שעלולה להתחיל להתפתח באותו מרחב שבו התפתח הוריקן הלן בשבוע שעבר. החזאים אמרו שסופה טרופית עלול להיווצר ולנוע צפון-מערבה, אל תוך מפרץ מקסיקו. נכון ל-14:00 ביום שני, המרכז להוריקנים נתן לו 40% סיכוי להתחזק בשבעת הימים הבאים ו-10% סיכוי להתחזק ביומיים הקרובים.

במסיבת עיתונאים ביום ראשון, המושל רון דסנטיס אמר שגורמי המדינה גם עוקבים אחר הסערה הפוטנציאלית. "נקווה לטוב. בתקווה זה לא ייווצר, ואם כן, בתקווה זה יחסוך את פלורידה," הוא אמר. "אנחנו נהיה מוכנים להגיב לזה ואני רק אומר לתושבי פלורידה שזה לא משהו שצריך להיכנס לפאניקה בגללו, אבל זה צריך להיות משהו שתשימו על הרדאר שלכם."

ג'יימס ספאן, מטאורולוג עבור סניף ABC בברמינגהם, WBMA, אמר שעדיין מוקדם מדי לדעת בביטחון לאן הסערה הפוטנציאלית עלולה ללכת, אבל כדאי לצפות בה.

במקום אחר באטלנטי, הפרעה נוספת באטלנטי המזרחי הרחוק יש לה סיכוי להתפתח סופה טרופית השבוע. המרכז להוריקנים נתן לזו 90% סיכוי להתחזק בשבעת הימים הבאים ו-50% סיכוי להתחזק לסופה טרופית ביומיים הקרובים.

שלוש המערכות האחרות באטלנטי כולן יש להן מסלולי תחזית מהמרכז להוריקנים, וכולן מראות נתיבים ששומרים אותן רחוק מהיבשה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE