הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתו של רודי ג'וליאני אומרת שהיא מצביעה להאריס, "מתאבלת על אובדן אבי" לטראמפ
זו לא הפעם הראשונה שקרוליין ג'וליאני תומכת במועמד דמוקרטי לנשיאות על פני טראמפ. ב-2016, היא גם תמכה במועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילרי קלינטון,

בתו של ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני (רפובליקני) אמרה שהיא תומכת בסגנית הנשיא האריס במאמר ביום שני ב"וניטי פייר" ו"מתאבלת על אובדן" אביה לנשיא לשעבר טראמפ. "ביליתי חלק גדול מחיי בתקווה שלאבי יהיה פחות כוח," אמרה קרוליין ג'וליאני במאמרה ב"וניטי פייר". "אבל מעולם לא רציתי שזה יקרה כך. ובאנוכיות, ככל שאבי שוקע עמוק יותר בחול הטובעני של בעיותיו, ההזדמנויות שלנו להתחבר כאב ובת הופכות לחמקמקות יותר."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אחרי חודשים של תחושת צער שבאה מהמוות של אהוב, התחוור לי שאני מתאבלת על אובדן אבי לטראמפ". קרוליין ג'וליאני 

 

"אחרי חודשים של תחושת צער שבאה מהמוות של אהוב, התחוור לי שאני מתאבלת על אובדן אבי לטראמפ," המשיכה קרוליין ג'וליאני. "אני לא יכולה לשאת לאבד גם את ארצנו לו."

זו לא הפעם הראשונה שקרוליין ג'וליאני תומכת במועמד דמוקרטי לנשיאות על פני טראמפ. ב-2016, היא גם תמכה לכאורה במועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילרי קלינטון, כשאמרה בפייסבוק שהיא הייתה "פרו-הילרי כל הזמן".

במאמרה ב"וניטי פייר", קרוליין ג'וליאני אמרה שהיא מביעה את "תמיכתה הנחרצת בקמלה האריס וטים וולץ", וציינה שהיא "בת 35 שהתארסה לאחרונה, המקווה להרגיש יותר שמחה מאשר מפוחדת לגבי האפשרות להפוך להורה" בעצמה ושהיא מחויבת "לתמוך בעתיד ששווה להביא אליו ילדים." "אנו חיים בצומת דרכים היסטורי, שבו העתיד של לא רק הדמוקרטיה שלנו אלא גם של כדור הארץ שלנו מונח על כף המאזניים," אמרה בתו של ראש העיר לשעבר.

לג'וליאני האב נשלל רישיון עריכת הדין  בשבוע שעבר בבירת המדינה על ידי בית משפט פדרלי לערעורים בשל מאמציו לעצור את העברת השלטון לאחר שטראמפ הפסיד בבחירות 2020.

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE