הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אשטון קוצ'ר חושש שהחברות ארוכת השנים עם שון קומבס תכניס אותו לצרות
השחקן ההוליוודי מפחד שהראפר המואשם בפרשיות חמורות ביותר יעשה הכל כדי לצאת מהכלא – גם במחיר לשקר ולהפיל את כל מי שהיה סביבו במשך השנים

אשטון קוצ'ר מתחיל לחשוש ששון 'דידי' קומבס, הידוע בשם 'פאף דדי', יסבך אותו בשערוריית המין שהכניסה אותו לכלא אם זה יאפשר לראפר לצאת נקי מהמשפט.

קומבס כזכור נמצא במעצר בברוקלין, ניו יורק, בעודו ממתין למשפט המאשים אותו בין היתר בסחר בבני אדם, עבירות מין, סחיטה ועוד. הראפר מכחיש את כל ההאשמות נגדו, ומתעקש כי לא יסכים לעסקת טיעון שכן אינו אשם בדבר.

אבל בינתיים, דידי עומד בפני 15 שנות מאסר עד מאסר עולם אם יורשע, ועלול להפנות עורף לחברו הקרוב מזה שנים רבות, השחקן אשטון קוצ'ר, מכיוון שחירותו של הראפר מונחת על כף המאזניים. כך סיפרו מקורבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קומבס וקוצ'ר | צילום: Getty Images

 

במשך 20 השנים האחרונות, כוכב הסדרה That 70s' Show ומייסד חברת התקליטים Bad Boy, היו חברים קרובים ודיברו בהערכה רבה מאוד זה אל זה. קוצ'ר היה לא פעם אורח במסיבות המפורסמות של דידי, שחלקן נמצאות כעת במוקד החשדות נגד הראפר.

אבל עכשיו שדידי נעצר, מקורבים לאשטון טוענים שדידי "עלול לומר כל דבר, לעשות כל דבר או להפנות עורף לכל אחד" כדי לצאת נקי ולא לשבת במאסר.

"אשטון בהחלט מתחרט על החברות עם דידי בהתחשב במה שקרה", טען מקור בראיון ל'דיילי מייל'. "הוא מרגיש שהוא נבגד, נלקח כמובן מאליו ונפל למניפולציה".

המקור הוסיף: "הוא מרגיש אותו דבר לגבי דני מסטרסון [ששיחק לצידו ב'מופע שנות ה-70']. הוא עכשיו לא סומך על אף אחד חוץ מאשתו מילה קוניס. הוא הולך לשמור את המעגל שלו למשפחתו".

וכך כאמור, זו לא הפעם שקוצ'ר מוצא את עצמו בצרות בגלל בחירת החברים שלו. באוקטובר שנה שעברה, קוצ'ר ואשתו מילה קוניס, שגם כן כיכבה בסדרה הקומית, ספגו ביקורת לאחר ששלחו לשופט מכתבי תמיכה בדני מסטרסון – שלבסוף קיבל 30 שנות מאסר בגין שני מקרי אונס.

 

אשטון קוצ'ר, מילה קוניס ודני מסטרסטון | צילום: Getty Images

 

לאחר גל הביקורת, הזוג הנשוי פרסם סרטון התנצלות וקוצ'ר ויתר על תפקידו כיו"ר הארגון שהקים נגד התעללות מינית בילדים. למרות שהשחקן עבר את השערורייה של מסטרסון ומעולם לא הואשם בהתנהגות בלתי הולמת, הוא עכשיו מתכונן לאפשרות שיוכנס לחקירה של דידי.

"לאשטון אכן יש חששות לגבי איך החקירה הזו תתפתח", טען המקור. "הוא מרגיש שדידי לא יהסס לשקר לרשויות ולזרוק כמה שמות של חבריו המפורסמים אם זה יאפשר לו לצאת מהכלא".

המקור המשיך ואמר: "דידי עלול לומר כל דבר, לעשות כל דבר או להפנות עורף לכל אחד בשלב זה. כל מי שקרוב לדידי חושש מהאפשרות שדידי ימציא האשמות שקריות כדי לנקות את שמו".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE