הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פקידה רפובליקנית תומכת טראמפ נידונה ל-9 שנות מאסר בגין הונאת בחירות
טינה פיטרס בת ה-68 הואשמה בין היתר בשימוש לרעה בתקפיד שלה לפקידת מחוז בקולורדו, במטרה לערער על תוצאות הבחירות לנשיאות 2020

טינה פיטרס, פקידת מחוז לשעבר מקולורדו ותומכת של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, נידונה השבוע לתשע שנות מאסר בקשר לתכנית הנוגעת לנתוני מערכת הצבעה.

באוגוסט, פיטרס נמצאה אשמה בשבעה מתוך עשרה אישומים בפריצה למערכת הבחירות של קולורדו בשנת 2021. פיטרס, בת 68, הורשעה בשלוש עבירות של ניסיון להשפיע על עובד ציבור; קשירת קשר לביצוע התחזות פלילית; עבירת משמעת; הפרת חובה; ואי ציות להוראת מזכיר המדינה.

חבר המושבעים זיכה אותה משלושה אישומים אחרים: קשירת קשר לביצוע התחזות פלילית, התחזות פלילית וגניבת זהות. המשפט, שהחל ב-30 ביולי עם בחירת חבר המושבעים במחוז מסה בקולורדו, מעוז רפובליקני מובהק שבו טראמפ זכה בכמעט 63 אחוזים מהקולות ב-2020, נמשך שמונה ימי עדויות. הוא התמקד באירועים ממאי 2021, כאשר פיטרס הואשמה בארגון פריצה לציוד אבטחת הבחירות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טינה פיטרס, תרצה עונש מאסר למשך תשעה שנים

 

פיטרס הפכה לפקידת הבחירות הראשונה שהואשמה בקשר להפרת אבטחה הקשורה לתיאוריות הקונספירציה, לפיהן הונאת בוחרים נרחבת עלתה לטראמפ בכהונה שנייה. פיטרס הורשעה בכך שאפשרה שימוש לרעה בכרטיס אבטחה של המחוז, העניקה גישה למערכת הבחירות של מחוז מסה לאדם הקשור למנכ"ל MyPillow, מייק לינדל. היא גם נמצאה אשמה בהונאת פקידים אחרים לגבי זהותו של האיש.

לינדל הוא תומך בולט בטענה השקרית שמכונות הצבעה הוטעו כדי לגנוב את הבחירות ב-2020 מדונלד טראמפ.

במשפט, התובעים טענו כי פיטרס, רפובליקנית, חיפשה תשומת לב והפכה "אובססיבית" לגבי בעיות הצבעה לכאורה לאחר שהתיישרה עם אנשים שערערו על הלגיטימיות של תוצאות הבחירות לנשיאות ב-2020.

עם זאת, לאורך המשפט, צוות ההגנה של פיטרס ניסה להציג את פעולותיה כחלק מתפקידיה הרשמיים כפקידת המחוז. הם טענו שהיא מילאה את אחריותה לשמר את תוצאות הבחירות לפני עדכון המערכת. אולם, אסטרטגיה זו בסופו של דבר לא הצליחה לשכנע את חבר המושבעים ברוב האישומים.

פיטרס לא התנצלה על מעשיה לאחר שהורשעה. בפוסט בפלטפורמה החברתית X, טוויטר לשעבר, להיא האשימה את Dominion Voting Systems, החברה מקולורדו שסיפקה את ציוד הבחירות למחוז שלה, יחד עם עורכי הדין של פקידי הבחירות במדינה, בגניבת קולות.

"אמשיך להילחם עד שתתגלה האמת שלא הורשתה להיחשף במהלך משפט זה. זהו יום עצוב לאומה שלנו ולעולם. אבל אנחנו ננצח בסוף", אמרה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE