הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סרטון מצמרר מראה את הרגע שבו השריף מקנטקי מכוון אקדח לשופט ויורה בו למוות
שריף שון סטיינס, בן 43, היה חבר של השופט קווין מאלינס, בן 54 עשרות שנים, ואפילו אכל איתו ארוחת צהריים ב-19 בספטמבר, לפני שרצח את השופט בתוך בית המשפט

סרטון חדש ומזעזע נחשף המתעד את הרגע המצמרר בו שריף מקנטקי כיוון אקדח לראשו של שופט לפני שלכאורה ירה בו למוות. הסרטון החדש ממצלמות האבטחה מראה את שריף מחוז לצ'ר, שון סטיינס, עם שופט המחוז קווין מאלינס בלשכתו, כשהם נראים מקיימים חילופי דברים סוערים לפני שהשריף שלף את אקדחו וכיוון אותו לראשו של השופט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 מאלינס, שישב מאחורי שולחנו, הרים את ידיו בפחד וניסה להסתובב רגעים ספורים לפני שסטיינס ירה בו ללא רחם שמונה כדורים

 

הסרטון הראה את סטיינס מכוון את אקדחו למאלינס לאחר מה שנראה כחילופי דברים סוערים. מאלינס, שישב מאחורי שולחנו, הרים את ידיו בפחד וניסה להסתובב רגעים ספורים לפני שסטיינס ירה בו ללא רחם שמונה כדורים, כפי שנראה בסרטון.

מאלינס נראה מסתובב ומסתתר כשסטיינס יורה.

סרטון ראשוני מהרצח האכזרי הוצג על ידי התביעה במהלך דיון מקדמי ביום שלישי. סטיינס ירה בשופט שמונה פעמים.

הסרטון הראה את מאלינס מסתתר מתחת לשולחנו כשסטיינס יורה. השריף אז התקרב לשופט - שהיה מתחת לשולחנו - וירה בו פעמיים מטווח קרוב לפני שעזב את הלשכה בה מאלינס שירת במשך 15 שנים, כפי שמראה הסרטון המזעזע.

בלש קנטקי קלייטון סטמפר העיד כי השריף הסגיר את עצמו מיד לאחר הירי, מבקש מהמשטרה "להתייחס אליי בהגינות" כשנלקח למעצר.

סטיינס אז אמר למשטרה, "הם מנסים לחטוף את אשתי והילד שלי", אמר סטמפר.

סטיינס הודה באשמת רצח מדרגה ראשונה.

סטיינס, בן 43, היה חבר של מאלינס, בן 54, במשך עשרות שנים, ואפילו אכל איתו ארוחת צהריים ב-19 בספטמבר - שעות לפני שלכאורה רצח את השופט בתוך בית המשפט של מחוז לצ'ר בוויטסבורג.

סטמפר העיד כי עד אחד שנכח בארוחת הצהריים אמר שראה את מאלינס שואל את סטיינס אם הם צריכים להיפגש בפרטיות, אם כי ההקשר לא ניתן, דיווח הקורייר ג'ורנל.

בסרטון, סטיינס ירה שתי יריות אחרונות מטווח קרוב.

 

 

הוא הוסיף כי סרטוני מעקב נוספים מתוך הלשכה - שלא הוצגו בבית המשפט או שוחררו - תיעדו את השריף משתמש בטלפונים שלו ושל מאלינס כדי לבצע מספר שיחות לבתו ממש לפני הרצח. סטמפר אישר כי המשטרה מצאה את מספר הטלפון של בתו של סטיינס שמור בטלפון של השופט.

השניים נראו מקיימים חילופי דברים סוערים.

המקרה עדיין בחקירה כאשר המשטרה מראיינת עדים נוספים ובודקת את שני הטלפונים הניידים.

מאלינס נהרג בלשכה בה שירת במשך 15 שנים.

עורך הדין של ההגנה, ג'רמי בארטלי, סירב לדון במניע אפשרי לירי אך הרשויות לכאורה רמזו כי הרצח נחקר כשערורייה מינית אפשרית. הרשויות לא פירטו לגבי שערוריית המין המדוברת.

סטיינס הודיע ביום שני כי הוא פורש מתפקידו כשריף לאחר שהמושל אנדי בשיר קרא להתפטרותו. סטיינס נעצר מיד לאחר הירי ב-19 בספטמבר. הוא הודה באי-אשמה לרצח מדרגה ראשונה ומוחזק בכלא מחוז לסלי.

המקרה הועבר לחבר המושבעים הגדול לכתב אישום.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE