הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לברון ג'יימס ובנו ברוני שיתפו פעולה לראשונה במשחק הכנה של הלייקרס
הרגע, שהפך רשמית את לברון וברוני לצמד האב-בן הראשון ששיחק באותו משחק NBA, התרחש גם ביום הולדתו ה-20 של ברוני.

לברון ג'יימס ובנו הבכור עלו למגרש יחד בפעם הראשונה ביום ראשון בלילה, ונתנו לאוהדים הצצה לרגע ההיסטורי שיתרחש כאשר עונת ה-NBA תיפתח רשמית מאוחר יותר החודש.

לברון ובנו, שחקן הלייקרס ברוני ג'יימס, שיחקו יחד בהפסד 118-114 של הקבוצה במשחק קדם-עונה מול פיניקס סאנס באצטדיון אקריסור בדרום קליפורניה ביום ראשון. הרגע, שהפך רשמית את לברון וברוני לצמד האב-בן הראשון ששיחק באותו משחק NBA, התרחש גם ביום הולדתו ה-20 של ברוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הלייקרס יפתחו את העונה הרגילה מול הטימברוולבס ב-22 באוקטובר, שאז לברון וברוני יעשו היסטוריה רשמית כאב ובן הראשונים שיופיעו במשחק NBA אמיתי

 

"זה מדהים," אמר מאמן הלייקרס רדיק לפני המשחק, לפי הדיווח של ג'ובן בוהה מ-The Athletic. "זה כבוד עצום שאני זוכה להיות חלק מההיסטוריה."

ברוני נכנס למשחק ברבע השני. הוא לא קלע ולקח שני ריבאונדים ב-13 דקות כשהחטיא זריקת שלוש אחת. זה היה משחק הקדם-עונה השני שלו הסתיו. הוא קלע שתי נקודות, לקח ריבאונד אחד ומסר אסיסט אחד בהפסד מול מינסוטה טימברוולבס ביום שישי. לברון ערך את הופעת הבכורה שלו בקדם-עונה ביום ראשון. הוא סיים עם 19 נקודות, חמישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים ב-16 דקות.

הלייקרס בחרו את ברוני בבחירה ה-55 בדראפט מוקדם יותר הקיץ לאחר עונה אחת ב-USC. ג'יימס הצעיר חתם על חוזה מובטח של ארבע שנים בשווי 7.9 מיליון דולר עם הלייקרס, דבר נדיר מאוד עבור בחירת סיבוב שני.

ברוני שיחק גם בקבוצת הליגת הקיץ של הלייקרס בלאס וגאס ביולי, והיו לו מספר משחקים בהם קלע דו-ספרתי - אם כי הוא פתח ב-0 מ-15 מאחורי הקשת.

לברון מתכונן לפתוח את עונתו ה-22 בליגה הסתיו הזה, מה שמשווה את שיא כל הזמנים. לברון, שימלא 40 בדצמבר, קלע בממוצע 25.7 נקודות, מסר 8.3 אסיסטים ולקח 7.3 ריבאונדים ב-71 משחקים בעונה שעברה עם הלייקרס. זה היה מספר המשחקים הגדול ביותר שהוא שיחק בעונה אחת מאז עונת 2017-18 עם קליבלנד קאבלירס.

הלייקרס יפתחו את העונה הרגילה מול הטימברוולבס ב-22 באוקטובר, שאז לברון וברוני יעשו היסטוריה רשמית כאב ובן הראשונים שיופיעו במשחק NBA אמיתי. בעוד שיום ראשון היה ללא ספק מיוחד עבור משפחת ג'יימס, הרגע הזה בעוד כמה שבועות בטוח יהיה מדהים עבור המשפחה ואוהדי הלייקרס כאחד.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE