הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ מציין שנה לטבח ה-7 באוקטובר: "שערי הגיהנום נפתחו - אחד הימים האפלים בהיסטוריה"
הנשיא לשעבר ערך אירוע במועדון הגולף שלו במיאמי עם מאות משתתפים, שם הבטיח להילחם באנטישמיות ולעזור לישראל לנצח את הטרור

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ערך ביום שני בערב במועדון הגולף שלו במיאמי אירוע לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר, אותו כינה כ"אחד הימים האפלים ביותר בהיסטוריה", והבטיח לעזור לישראל ולהילחם באנטישמיות, וגם אמר שלא יאפשר לג'יהאד להשתלט על ארצות הברית.

בנאומו בפני כמה מאות משתתפים, רבים מהם יהודים, המועמד הרפובליקני לנשיאות אמר: "לפני שנה בדיוק היום, כל אדם תרבותי התמלא בהלם ואימה וצער לשמע הרוע המוחלט הזה. זה היה שטני. זה היה נראה כאילו שערי הגיהנום נפתחו ושחררו את זוועותיהם על העולם".

"היום אנו מתאבלים על יותר מ-1,200 הקורבנות החפים מפשע של מתקפות ה-7 באוקטובר", המשיך טראמפ בנאומו, כאשר ברחבי החדר המפואר דלקו כ-1,200 נרות כאשר על הקירות נתלו תמונותיהם של כל הנופלים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ מדליק נרות לזכר קורבנות טבח ה-7 באוקטובר 

 

משני צידי הבנה הוצבו כיסאות ריקים ועל כל אחד שמותיהם של אלו שעדיין מוחזקים בשבי החמאס, ועל הכיסאות הונלחו ורדים צהובים.

"הנה ההתחייבות שלי אליכם בתאריך זה, לא אאפשר איום על השמדת המדינה היהודית, לא אאפשר שואה נוספת של העם היהודי, לא אאפשר ג'יהאד על ארצות הברית ואתמוך בזכותה של ישראל לנצח במלחמתה בטרור, והיא חייבת לנצח", אמר טראמפ.

הוא המשיך ואמר כי ה-5 בנובמבר, יום הבחירות לנשיאות ארצות הברית, יהיה "היום החשוב ביותר בהיסטוריה של ארצנו, והיום החשוב ביותר בהיסטוריה של ישראל".

הנשיא לשעבר הדהד את טענותיו כי המלחמה לא הייתה מתחילה אילו הוא היה יושב בבית הלבן, והקהל הסכים עם מחיאות כפיים. הוא אמר כי ממשל ביידן-האריס הראה "חולשה" שאפשרה לפרוקסי של איראן להוציא את המתקפה ללא חשש.

 

 

הוא גם תקף ואמר שהמפלגה הדמוקרטית התמלאה באנטישמיות, והבטיח שיבלום את שנאת היהודים כל עוד הוא יהיה בשלטון.

מספר ניצולי שואה היו גם נוכחים כדי לחלוק כבוד לאלה שנספו ב-7 באוקטובר. הם זכו לתשואות סוערות כשעלו לבמה ואחד מהם שלח את המסר "לא עוד, לעולם לא עוד, אלוהים יברך את טראמפ"

מוקדם יותר באותו יום, טראמפ הגיע לבקר בקברו של הרבי מלובביץ', רבי מנחם מנדל שניאורסון.

הנשיא לשעבר הגיע לאוהל בקווינס, ניו יורק – האתר היהודי הקדוש ביותר בצפון אמריקה, שם התקבל על ידי הרב אבר רפסון, מנהל מרכז המבקרים של המקום, והרב מוטי סליגסון, דובר חב"ד. במקום נכחו משפחות חטופים וניצולי שואה, ובכירים נוספים בקהילה היהודית.

 

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE