הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטייס עבר התקף לב ואשתו הנחיתה את המטוס
קינאן-וולס, סוכנת נדל"ן, מאמנת אישית וטריאתלטית, התמודדה עם המצב בקור רוח, והצליחה להנחית את המטוס בעזרת פקחי הטיסה

אישה ללא הכשרה רשמית פעלה במהירות והנחיתה מטוס קטן בבייקרספילד ביום שישי לאחר שבעלה - הטייס - לקה בהתקף לב. "למיטב ידיעתי זה חסר תקדים," אמר רון ברוסטר, מנהל שדות התעופה במחוז קרן, ל-Inside Edition. "מעולם לא ראיתי דבר כזה בכל הקריירה שלי."

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


שדה התעופה בבייקרספילד בו נחת המטוס

 

המטוס, ביצ'קרפט קינג אייר 90 דו-מנועי, המריא מהנדרסון, נבאדה, והיה בדרכו למונטריי כאשר הטייס לקה בהתקף לב, על פי מינהל התעופה הפדרלי. הטייס, אליוט אלפר, ואשתו, איבון קינאן-וולס, התחתנו בהנדרסון בפברואר, חודשים ספורים לפני התקרית.

קינאן-וולס, סוכנת נדל"ן, מאמנת אישית וטריאתלטית, התמודדה עם המצב בקור רוח, והצליחה להנחית את המטוס בעזרת פיקוח התעופה, על פי הקלטות השמע. המטוס נחת בשדה התעופה מדוז פילד בבייקרספילד בסביבות השעה 13:40, על פי הודעה ממינהל התעופה הפדרלי.

בהקלטות שמע שפורסמו על ידי Inside Edition, ניתן לשמוע פקח טיסה נותן לה הוראות על גובה וכיוון. היא מגיבה בקצרה ובחיוב. בהקלטות מ-LiveATC.net שנבדקו על ידי הטיימס, נשמעים פקחים וטייסים עובדים יחד כדי לעקוב אחר המטוס ולשמור על ערוץ הרדיו של קינאן-וולס פנוי לתקשורת חירום.

פקח אחד מדבר על טייס מחוסר הכרה ו"נוסע בתא הטייס מנסה להבין איך לטוס", ומבקש מאחרים לעקוב אחר המצב. "אני לא רוצה לומר את זה בתדר עם הטייס המאזין, אבל נראה שהגלגלים בחוץ באופן חלקי," אומר אחר, ומציע להזהיר את צוות הקרקע. הוא מציע להעביר את המידע בערוצים אחרים "כדי שהיא לא תיבהל."

אלפר, בן 78, אושפז ולבסוף נפטר, כך מסר משרדו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE