הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חברת JetBlue מפסיקה עם הארוחות החמות - וזה התפריט החדש שלה
חברת הלואו-קוסט הפופולרית הכריזה על תפריט חדש לנוסעים במחלקת התיירים בטיסות חוצות אוקיינוס, זאת בשיתוף פעולה עם רשת הסלטים והמזון הבריא DIG

לקוחות חברת התעופה JetBlue הטסים במחלקת תיירים בטיסה חוצת אוקיינוס יקבלו מעתה ארוחות קרות בלבד.

חברת התעופה הסירה ארוחות חמות מתפריטי מחלקת התיירים שלה לאחר שערכה פיילוט של הצעות מזון חדשות בקיץ האחרון בטיסותיה העונתיות לדבלין ואדינבורו, כך מסרה ג'טבלו לתקשורת.

במקום להגיש ארוחות חמות בשש טיסותיה היומיות חוצות האוקיינוס בסתיו הזה, החברה תגיש פריטים קרים מ"תפריט ליבה" חדש שנוצר בשיתוף פעולה עם רשת הסלטים והמזון הבריא DIG.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברת התעופה JetBlue בתפריט חדש 

 

"התפריט, שנוצר בשיתוף פעולה עם DIG, עומד בסטנדרט שקבענו לארוחות איכותיות", נמסר בהודעת ג'טבלו. "שינוי זה הוא חלק ממאמצינו להבטיח שנוכל להמשיך לספק חוויה מעולה במחירים התחרותיים של ג'טבלו בנתיבים אלה".

התפריט החדש של חברת התעופה נכנס לתוקף בכל השווקים חוצי האוקיינוס מתחילת ספטמבר. הוא כולל הערה לנוסעים בחלקו העליון שאומרת: "כל הפריטים מוגשים קרים".

עם זאת, לא נעשו שינויים בשירות הארוחות של 'תא המינט' היוקרתי של ג'טבלו בנתיבים חוצי אוקיינוס, אותו השיקה החברה לראשונה ב-2021. ג'טבלו הבדילה את עצמה ממובילים אחרים, בין היתר, באמצעות הצעות המזון והמשקאות העדיפות שלה. לדוגמה, לקוחות מינט הטסים לאמסטרדם, לונדון ופריז וחזרה יכולים לבחור ארוחות חמות וקרות מתפריט של מסעדת Bar Pasquale הניו יורקית המפורסמת בהשראה סיציליאנית.

הנה מבט על חלק ממה שמוצע בתפריט החדש של ג'טבלו למחלקת תיירים:

* לארוחת בוקר, בחרו קרפ, שיבולת שועל או פריטטה כמנה עיקרית, וענבים ואגסים; או יוגורט קוקוס כתוספת.

* לארוחת צהריים, ללקוחות יש אפשרות של קערת דגנים עם עוף או טופו בשום וג'ינג'ר. התוספות כוללות סלט תפוחים וכרוב ושעועית ירוקה.

* חלופות לארוחת ערב כוללות סלט פסטה פסטו, או פטריות ועדשים. התוספות כוללות סלט עגבניות ומלפפונים וכרובית ברוטב באפלו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE