הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוריקן מילטון קרע את גגו של אצטדיון טרופיקנה פילד של טמפה ביי רייז
פלורידה הקימה באצטדיון מחנה בסיס ל-10,000 איש באצטדיון כדי "לתמוך בפעולות פינוי הריסות ותגובה לאחר הנחיתה" בימים שקדמו לסערה

הוריקן מילטון קרע את הגג באצטדיון טרופיקנה פילד, שהוסב למחנה עבור אלפי כוחות חירום, כאשר הסופה מדרגה 3 השתוללה בפלורידה ביום רביעי בלילה. ההרס באצטדיון של קבוצת טמפה ביי רייס בסנט פטרסבורג היה נראה מבחוץ, כאשר אורות האצטדיון ומוטות הגג נחשפו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הסערה פערה חור משמעותי מעל לתא המשחק של בסיס שלישי, וחומרי גג כיסו חלקים שונים של המגרש הפנימי ומושבי האצטדיון

 

הסערה פערה חור משמעותי מעל לתא המשחק של בסיס שלישי, וחומרי גג כיסו חלקים שונים של המגרש הפנימי ומושבי האצטדיון, על פי סרטונים ברשתות החברתיות מתוך האצטדיון. יריעות גדולות של בד הגג הלבן תלויות ממסדרונות האצטדיון, בעוד דגל אמריקאי במרכז השדה התנופף בפראות בגלל הרוחות המסוכנות של מילטון.

מושל פלורידה רון דסאנטיס אמר כי המדינה הקימה מחנה בסיס ל-10,000 איש באצטדיון כדי "לתמוך בפעולות פינוי הריסות ומגיבים לאחר הנחיתה" בימים שקדמו לסערה. אלפי מיטות שדה ירוקות ולבנות הוצבו בשדה החיצוני ובשטחי הפאול כדי לאכלס את העובדים וצוותי המבצעים.

הסערה נחתה כקטגוריה 3 ליד סיאסטה קי, דרומית לאצטדיון, בסביבות השעה 20:30 ביום רביעי, עם רוחות מתמשכות של 193 קמ"ש. לא דווח על פציעות בתוך האצטדיון, על פי גורמים רשמיים בסנט פטרסבורג.

 

אלפי מיטות שדה ירוקות ולבנות הוצבו בשדה החיצוני ובשטחי הפאול כדי לאכלס את העובדים וצוותי המבצעים

 

טרופיקנה פילד נפתח ב-1990 כדרך למשוך קבוצת ליגה ראשית לאזור, לאחר שאירח קבוצת פוטבול של הארנה במשך שש שנים. טמפה ביי לייטנינג שיחקו באצטדיון במשך שלוש שנים, כשהוא היה ידוע כפלורידה סאנקוסט דום וכונה "ת'אנדרדום". ביולי, הרייס קיבלו אישור סופי מוועדת מחוז פינלס לבנות אצטדיון חדש שיחליף את "הטרופ", עם תוכניות לפתוח אותו בזמן לעונת 2028.

המתחם החדש יהיה חלק מפיתוח רובע תחנת הגז ההיסטורית. האצטדיון בעלות של 1.3 מיליארד דולר צפוי להכיל 30,000 מושבים, עם אפשרות הרחבה ל-33,000-34,000 למשחקי הרייס. בדומה לקודמו, האצטדיון החדש יהיה מקורה כדי להתמודד עם מזג האוויר הקיצוני בפלורידה, אך יהיה לו גג בסגנון פביליון מדורג. הבנייה צפויה להתחיל בינואר 2025.

האצטדיון היה האצטדיון האחרון ב-MLB עם גג קבוע מאז שמינסוטה טווינס עברו ממטרודום לטרגט פילד ב-2010.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE