הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תכינו את האינסטגרם: מוזיאון הבלונים מגיע ללוס אנג'לס
בין תערוכת אומנות לחוויה אימרסיבית כמו זו המפורסמת של 'ואן גוך' – האירוע סוף סוף מגיע ללוס אנג'לס אחרי שטייל ברחבי העולם, ואף הופיע בפרק הסדרה האהובה 'אמילי בפריז'

מגרש משחקים אמנותי צבעוני ומוכן לצילום שעשה רושם אמיתי לאחר שהופיע ב'אמילי בפריז' בדרכו ללוס אנג'לס - ולא, זה לא שוב 'סיפורו של ואן גוך'.

מוזיאון הבלונים, תערוכה של 21 מיצבים בגודל של אולפני צילום, יצוף ללוס אנג'לס החל מה-30 באוקטובר. אל תצפו לצרורות פשוטים של בלוני יום הולדת: במקום זאת, היצירות הללו נעות בין בריכות כדורים שממלאות את החדר ועד למנהרות LED מחזירות אור לבועות ענקיות שאפשר לתפוס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המופע Let’s Fly של האירוע ישתלט על Ace Mission Studios, המחסן הסמוך לנהר לוס אנג'לס שלאחרונה אירח את Luna Luna: Forgotten Fantasy. ולפי המארגן Lux Holding, ההרצה בלוס אנג'לס, שכרגע הכרטיסים זמינים עד אמצע מרץ 2025, תכלול תוספת חדשה: Mariposa, פרפר LED מנפנף שהאמן כריסטופר שארדט מאוקלנד הציג בפסטיבל ה'ברנינג מן' בשנה שעברה.

אז אתם אולי תוהים, האם זו תערוכת אמנות מסורתית? או חוויה "אימרסיבית" שנוצרה עבור אינסטגרם?

זה די באמצע, בהתבסס גם על מה שאנחנו יודעים על הגרסה של לוס אנג'לס וגם על מה שעורכי Time Out מרחבי העולם חוו במהדורות קודמות, שכן מוזיאון הבלונים הושק ברומא ב-2021 ומאז נדד ל - קחו נשימה עמוקה - פריז, מילאנו, מדריד, נאפולי, לונדון, ניו יורק, ברצלונה, אטלנטה, דיסלדורף, בריסל ומיאמי.

בואו נתחיל עם הצד הדומה ל-TikTok של הטיעון. כל דבר מיועד למגע, תזוזה או תחושה; אתם יכולים להתנדנד סביב כדורים תלויים או להשתכשך בבריכה ענקית של כדורים דמויי בועות. בנוסף, כמעט כל יצירה מוארת, משתקפת או שניהם - כך שאתם יכולים, נניח, לעמוד בצללית מול אור עשן או להיראות כאילו אתם מהרהרים בהשתקפויות האינסופיות של רשת כדורי כסף. זה שיא האמנות כרקע.

 

 

גם המחיר מוסיף נקודה נוספת לחוויות הסנסציה ברשתות החברתיות: כרטיסים למבוגרים מתחילים ב-39 דולר בתוספת כמעט 3 דולר דמי שירות, ואם אתם מתכננים לבקר בסוף השבוע זה עולה ל-47 דולר בסך הכל. תושבי קליפורניה יכולים לחסוך כ-3 דולר, בעוד ילדים מקבלים הנחה של יותר מ-10 דולרים.

אבל זו עשויה להיות הוצאה משתלמת לחלוטין עבורכם. במהלך ההצגה בפלורידה בקיץ הזה, אלכסנדרה דה אנגולו מ-Time Out Miami כינתה את מוזיאון הבלונים חוויה מרגשת ומהפנטת שגרמה לה לחייך מאוזן לאוזן.

בסדר, אז מה לגבי הטיעון "זו תערוכת אמנות"? אכן יש 21 אמנים מוכרים המצורפים ליצירות הפוטוגניות, ועבודותיהם מוצגות כולן בתערוכה, כאשר כמה עבודות אפילו קדמו למוזיאון הבלונים במספר שנים. המארגנים גם מתפארים שכל מה שאתם רואים הושג "באמצעות הסכמים בלעדיים".

 

 

זה לא היה טיעון משכנע במיוחד עבור מבקר Time Out London אנדז'יי לוקובסקי, שהעניק לאירוע שלושה כוכבים בסך הכל וכינה אותו פחות מוזיאון ויותר "מגרש משחקים עם יומרות". הוא למעשה מצא אותו די מושך כחוויית משחק לילדים, אך מצא את התעקשותו על היבטיו המוזיאוניים מתסכלת עבור מבוגרים.

איך ירגישו תושבי לוס אנג'לס לגבי זה? נגלה זאת מאוחר יותר החודש, כאשר מוזיאון הבלונים ייפתח ב-Ace Mission Studios, רחוב סאות' מישן 516, ב-30 באוקטובר.

כרטיסים לפי שעות (שני-חמישי 13:00-19:00, שישי 11:00-21:00, שבת 10:00-21:00, ראשון 10:00-20:00) מתחילים ב-42 דולר (כולל עמלות) למבוגרים.

 

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE