הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מיאמי נמצאת בסיכון הגבוה ביותר לשינויי אקלים מכל עיר אחרת בארה"ב
העיר שבדרום מזרח פלורידה קיבלה ציונים גבוהים מאוד בקטגוריות הסכנה של משקעים ובצורת, כמו גם עבור רוח וחום גבוה - מה שמציב אותה במקום הראשון בדו"ח

נראה שמיאמי הצליחה להתחמק מהסופה האחרונה, אבל היא עדיין בלב הסכנה. למעשה, התחזית האחרונה נראית די קודרת. חברת הנדל"ן העולמית Cushman & Wakefield פרסמה ניתוח מקיף המדרג את הערים בעלות הסיכון הגבוה ביותר לסכנות הקשורות לאקלים, ומיאמי תפסה את המקום הראשון בארצות הברית.

בעוד שהעיר הוכרזה ממש לפני זמן קצר כעיר הטובה ביותר בארה"ב לאוהבי אוכל, לפחות על פי מחקר אחד, עכשיו פורסמה סיבה למה כדאי דווקא להתרחק מהמקום.

זה לא סוד שכדור הארץ המתחמם ועליית מפלס הים מציבים משבר קיומי לרוב הערים הגדולות בעולם, במיוחד אלה באזורי החוף. מיאמי כבר כונתה "נקודת האפס" לסיכוני אקלים, אבל משום מה, אנשים לא מפסיקים לעבור אליה והבניינים הגבוהים ממשיכים להיערם לאורך קו החוף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מיאמי, העיר המסוכנת ביותר בארה"ב

 

הדוח של Cushman & Wakefield מדגיש את השונות ברמה ובסוג החשיפה לסכנות הקשורות לאקלים ב-100 ערים גלובליות, וכיצד זה צפוי להשתנות בעתיד, על פני שמונה סוגי סכנות: רוח, משקעים, חום, אש, בצורת, קור וברד.

ציוני הסכנה נגזרו מתוכנת ניתוח הסיכונים הפיזיים ClimateScore Global של Jupiter Intelligence עבור כל אתר ואז ממוצע כדי לספק ציון עירוני. הציונים נעים בין 0 ל-100, כאשר 100 הוא סיכון גבוה.

מיאמי הייתה העיר היחידה בארצות הברית שהגיעה קרוב לציון כולל של 100. אורלנדו ויוסטון קיבלו את הציונים הגבוהים הבאים, מעט מעל 90, בעוד שג'קסונוויל וטמפה דורגו באופן דומה אך מעט נמוך יותר עם ציונים של 90.

אז, הדברים לא נראים טוב במיוחד עבור הערים הגדולות של פלורידה. אבל מיאמי באופן ספציפי קיבלה ציונים גבוהים במיוחד בקטגוריות הסכנה של משקעים ובצורת (~100) וציונים גבוהים מאוד עבור רוח וחום (~80). ציון ההצפה ריחף מעט מתחת ל-70.

מחוץ לארה"ב, שנגחאי ומומבאי גם קיבלו ציוני סיכון אסטרונומיים. עקומת סיכון הסכנה לערי אסיה-פסיפיק נראית די תלולה בהשוואה לכל מקום אחר. באשר לאירופה, המחקר אומר שאמסטרדם היא בסיכון הגבוה ביותר, עם ציון כולל של כ-80. אחריה, ברלין קיבלה ציון של כ-70. סיכון הסכנה הגבוה ביותר של שתי הערים הללו היה הצפות.

זה לא רק חדשות רעות. המחקר מפרט גם כמה אסטרטגיות לניהול וצמצום סיכונים. למשל, מיאמי יכולה להסתכל על סן חוזה כדוגמה כשמדובר בשמירה על אספקת מים אמינה. מתקן הביוב האזורי שלהם מחזיק באספקת חשמל גיבוי להפסקות חשמל, מייצר חשמל במשותף כדי להשתמש בגזים שאחרת היו גורמים לזיהום אוויר וממחזר מים כדי להפחית את התלות במים מיובאים.

אם אתם סקרניים לגבי מיקומן של ערים אחרות או רוצים לקרוא עוד על המתודולוגיה, אתם יכולים לבדוק את הדוח הגלובלי על סיכוני האקלים של Cushman & Wakefield כאן.

 

 

47% לא
53% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE