הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להקת מעודדות מתיכון בטקסס סובלות מכוויות דרגה ראשונה ושנייה לאחר "עונש" מהמאמנת
מאמנת הצ'ירלידינג שלהן אילצה אותן לבצע תרגילי "זחילת דוב" ו"הליכת סרטן" על מסלול חיצוני לוהט כעונש

13 מעודדות בבית הספר התיכון אוונס בלובוק, טקסס, סובלות מכוויות דרגה ראשונה ושנייה בידיהן לאחר שמאמנת הצ'ירלידינג שלהן אילצה אותן לבצע תרגילי "זחילת דוב" ו"הליכת סרטן" על מסלול חיצוני חם כעונש. המעודדות, כולן תלמידות כיתה ח' בקבוצה ה"אדומה" של הנבחרת, סיפרו כי נענשו על ביצוע עידוד במשחק פוטבול שהמאמנת לא רצתה שיבצעו, ומצאה אותו "חסר כבוד".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


העונש התרחש ביום רביעי בסביבות השעה 14:00, כאשר הטמפרטורה על המסלול הייתה לפחות 52 מעלות צלזיוס

 

ההורים והילדות תיארו את החוויה כסיוט. אחת האימהות סיפרה כיצד בתה הראתה לה את ידיה הפצועות לאחר האימון. המעודדות נאלצו לבצע את התרגילים למרחק של מייל, אך רובן לא הצליחו להמשיך מעבר לשני סיבובים בגלל הכאב. חלקן אף חשו ברע פיזית. העונש התרחש ביום רביעי בסביבות השעה 14:00, כאשר הטמפרטורה על המסלול הייתה לפחות 52 מעלות צלזיוס.

המעודדות טענו כי התלוננו למאמנת על תחושת השריפה בידיהן, אך היא התעלמה מהן ואילצה אותן להמשיך. לפי ההורים, המאמנת איימה על עתידן של הבנות בצ'ירלידינג אם לא ישלימו את העונש. לאחר מכן, חלק מהבנות פנו לאחות בית הספר, אך ההורים לא קיבלו הודעה על פציעות בנותיהן. המעודדות סבלו מכוויות דרגה ראשונה ושנייה, ולפחות אחת מהן טופלה במחלקת הכוויות של המרכז הרפואי האוניברסיטאי.

ההורים מקווים להגשת כתב אישום פלילי נגד המורה ומסרו כי מתנהלת חקירה משטרתית. המורה הושעתה מתפקידה בהמתנה לתוצאות החקירה.

מחוז בתי הספר העצמאיים של לובוק (Lubbock ISD) פרסם הצהרה בה הביע צער עמוק על האירוע, והדגיש כי בטיחות ורווחת התלמידים הן בעדיפות עליונה. המחוז הבטיח לחקור את הנסיבות סביב התקרית ולוודא שאירועים כאלה לא יישנו. ההצהרה ציינה כי למחוז יש מדיניות ברורה לגבי אמצעי משמעת הולמים, וכל חריגה מהסטנדרטים נבדקת ביסודיות.

האירוע עורר דאגה רבה בקהילה, ומדגיש את החשיבות של פיקוח הדוק על שיטות המשמעת בבתי ספר ואת הצורך בהגנה על רווחתם של תלמידים. המקרה מעלה שאלות לגבי הכשרת מורים ומאמנים, ומדגיש את החשיבות של תקשורת מיידית עם ההורים במקרה של פציעה או אירוע חריג.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE