הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח אכזרי במישיגן: התחזו לעובדי חברת תשתיות ורצחו קשיש בביתו
הגברים התחזו לעובדי DTE, ספק אנרגיה מדטרויט, וטענו שהם חוקרים דליפת גז. אחד מהם נלכד בסוף השבוע

גבר ממישיגן הואשם ברצח לאחר שהוא ושותפו לכאורה התחזו לעובדי חברת תשתיות, רצחו גבר וכבלו את אשתו, כך לפי הרשויות המקומיות.

קרלוס חוזה הרננדז, בן 37 מדירבורן, מישיגן, הואשם ברצח ובשתי עבירות של כליאת שווא, כך נמסר בהודעה לעיתונות מטעם משרד התובע המחוזי של אוקלנד קאונטי. הרננדז נעצר בלואיזיאנה ביום שבת אחר הצהריים, לאחר שנעצר ללא תקרית בשרבפורט, לואיזיאנה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קרלוס חוזה הרננדז, בן 37 מדירבורן, מישיגן, הואשם ברצח ובשתי עבירות של כליאת שווא

 

הקורבן זוהה כחוסיין מוריי, בן 72 מרוצ'סטר הילס, מישיגן. על פי הרשויות, הרננדז ואדם נוסף שטרם זוהה הגיעו לביתם של מוריי ואשתו פעמיים, ביום חמישי וביום שישי. בשני המקרים, הם התחזו לעובדי DTE, ספק אנרגיה מדטרויט, וטענו שהם חוקרים דליפת גז.

ביום חמישי, מוריי ואשתו לא נתנו לשני הגברים להיכנס לביתם. כשחזרו ביום שישי, מוריי חתם על מסמך שכביכול היה מ-DTE והוביל את החשוד למרתף. לאחר מכן, שני הגברים חזרו לקומה העליונה ושאלו את אשתו של מוריי "איפה הכסף והתכשיטים". הם כבלו את פרקי ידיה וקרסוליה בנייר דבק, היכו אותה בפניה, ולקחו את הטלפון והשעון שלה לפני שעזבו במשאית עם שלט של DTE.

אשתו של מוריי הצליחה להתקשר ל-911 ואמרה לרשויות שהיא חושבת שבעלה נחטף. גופתו של מוריי נמצאה במרתף, כשגם פרקי ידיו וקרסוליו כבולים בנייר דבק. בשל אופי הפציעות הקשות, לא היה ברור מיד אם הוא נורה או נחבט למוות.

הרשויות ממשיכות בחיפושים אחר החשוד השני, והשריף מעודד את הציבור למסור מידע. "זו הייתה התקפה אכזרית על זוג מבוגרים בביתם," אמרה קארן מקדונלד, התובעת של מחוז אוקלנד. "אישרתי את האישום החמור ביותר הנושא עונש חובה של מאסר עולם ללא אפשרות שחרור על תנאי עבור פשע אכזרי זה."

 

 

מותו של מוריי הוגדר כרצח ביום שבת על ידי הרופא המשפטי של מחוז אוקלנד. אשתו אושפזה בעקבות האירוע ושוחררה מאז. משרד השריף שחרר סרטון ממצלמת הדלת המציג את אחד החשודים עוטה מסכת נשימה ומזהה את עצמו ואדם נוסף כעובדי DTE Energy המחפשים דליפות גז.

חברת DTE Energy הוציאה הודעה המביעה צער על האירוע הטרגי ומדגישה כי לפני ביקור שגרתי בבית, החברה עושה כל מאמץ ליצור קשר מראש עם הלקוחות, בין אם באמצעות שיחת טלפון ממוקד השירות או דרך דוא"ל או הודעת טקסט.

הרננדז מוחזק כעת במרכז התיקון של קאדו. אם יוותר על זכותו לשימוע הסגרה, משרד השריף של מחוז אוקלנד יעביר אותו בחזרה למישיגן. אחרת, יידרש שימוע הסגרה להחזרתו למישיגן.

מקרה זה מדגיש את החשיבות של זהירות בעת התמודדות עם אנשים המתחזים לעובדי תשתיות, ומזכיר לציבור לוודא תמיד את זהותם של אנשים הטוענים שהם מייצגים חברות שירותים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE