הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ואן דיירקשן נפרדים מחברם ללהקה: "אנחנו המומים לחלוטין"
הארי סטיילס, זאין מאליק ושאר חברי להקת הבנים מהמוצלחות בהיסטוריה הספידו את חברם הקרוב ליאם פיין - שנפל אל מותו ממרפסת בבואנוס איירס

מותו הטרגי של ליאם פיין תפס בהפתעה מוחלטת את חבריו ללהקה 'ואן דיירקשן', שפנו לרשתות החברתיות ונפרדו מהזמר בן ה-31.

"אנחנו המומים לחלוטין מהחדשות על מותו של ליאם", נאמר בהודעה שפרסמה הלהקה ברשתות החברתיות.

"בזמנו, וכאשר כולם יוכלו, יהיה יותר מה לומר. אבל כרגע, ניקח זמן להתאבל ולעבד את אובדן אחינו, שאהבנו מאוד. הזיכרונות שחלקנו איתו יישמרו לנצח. כרגע, מחשבותינו עם משפחתו, חבריו, והמעריצים שאהבו אותו לצדנו. נתגעגע אליו נורא. אנחנו אוהבים אותך, ליאם".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חברי להקת ואן דיירקשן

 

פיין היה חלק מלהקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן במשך שש שנים לצד הארי סטיילס, זיין מאליק, ניאל הוראן ולואי טומלינסון.

הוא מת ב-16 באוקטובר לאחר שנפל ממרפסת שבמקומה השלישית במלון בבואנוס איירס, ארגנטינה, במה שנראה כהתאבדות. זאת כשבוע אחרי שהאקסית שלו פרסמה ברשתות החברתיות טענות כי הוא הטריד אותה באובססיביות.

הארי סטיילס שיתף תמונה באינסטגרם של פיין שר אל מול אצטדיון מלא, וכתב שהוא "באמת המום ממותו של ליאם".

"השמחה הגדולה ביותר שלו הייתה לגרום לאנשים אחרים להיות מאושרים, וזה היה כבוד להיות לצדו כשהוא עשה זאת", כתב סטיילס. "ליאם חי בפתיחות מלאה, עם הלב הגדול, הייתה לו אנרגיה לחיים שהייתה מדבקת. הוא היה חם, תומך, ואוהב באופן בלתי רגיל".

"השנים שבילינו יחד יישארו לנצח בין השנים היקרות ביותר בחיי. אתגעגע אליו תמיד, חברי היקר. ליבי נשבר עבור קארן, ג'ף, ניקולה ורות', בנו בר, וכל אלה ברחבי העולם שהכירו ואהבו אותו, כפי שאני אהבתי".

 

 

לואי טומלינסון פרסם ביום חמישי הצהרה משלו באינסטגרם בנוגע למותו של פיין.

"אני מעבר להמום לכתוב את זה אבל אתמול איבדתי אח", כתב טומלינסון באינסטגרם. "ליאם היה מישהו שהערצתי כל יום, נשמה כל כך חיובית, מצחיקה וטובה".

"פגשתי את ליאם לראשונה כשהוא היה בן 16 ואני הייתי בן 18, מיד הוקסמתי מקולו אבל חשוב מכך ככל שעבר הזמן זכיתי לראות את האח הטוב שייחלתי לו כל חיי".

"ליאם היה כותב שירים מדהים עם חוש מלודי נהדר, לעתים קרובות דיברנו על לחזור לאולפן יחד כדי לנסות ליצור מחדש את הכימיה בכתיבה שבנינו בלהקה. ולמען הרישום, ליאם היה לדעתי החלק החיוני ביותר בוואן דיירקשן. הניסיון שלו מגיל צעיר, הדיוק המושלם שלו, הנוכחות הבימתית שלו, המתנה שלו לכתיבה. הרשימה נמשכת. תודה שעיצבת אותנו ליאם".

זאין מאליק שיתף מחווה ל"אח" שלו באינסטגרם עם תמונה מימי סיבובי ההופעות שלהם.

"ליאם, מצאתי את עצמי מדבר אליך בקול רם, מקווה שאתה יכול לשמוע אותי, אני לא יכול שלא לחשוב באנוכיות שהיו כל כך הרבה שיחות נוספות שהיינו צריכים לקיים בחיינו", הוא כתב. "מעולם לא הצלחתי להודות לך על התמיכה בי בכמה מהתקופות הקשות ביותר בחיי".

"כשהתגעגעתי הביתה בתור ילד בן 17 תמיד היית שם עם נקודת מבט חיובית וחיוך מרגיע ונתת לי לדעת שאתה חבר שלי ושאני אהוב. למרות שהיית צעיר ממני תמיד היית יותר הגיוני ממני, היית עקשן, בעל דעה, ולא אכפת לך להגיד לאנשים כשהם טועים".

 

 

"למרות שהתנגשנו בגלל זה כמה פעמים, תמיד כיבדתי אותך בסתר על כך. כשמדובר במוזיקה ליאם, היית המוסמך ביותר בכל מובן. לא ידעתי כלום בהשוואה, הייתי ילד מתחיל ללא ניסיון ואתה כבר היית מקצוען. תמיד שמחתי לדעת, לא משנה מה קרה על הבמה תמיד יכולנו לסמוך עליך שתדע לאן להפנות את הספינה הבאה".

מאליק הוסיף: "איבדתי אח כשעזבת אותנו ואני לא יכול להסביר לך מה הייתי נותן רק כדי לחבק אותך פעם אחרונה ולהיפרד ממך כמו שצריך ולהגיד לך שאהבתי וכיבדתי אותך מאוד. אשמור את כל הזיכרונות שיש לי איתך בליבי לנצח".

"אין מילים שמצדיקות או מסבירות איך אני מרגיש עכשיו חוץ מהמום לחלוטין. אני מקווה שאיפה שאתה עכשיו אתה בסדר ובשלום ויודע כמה אתה אהוב. אוהב אותך אחי", הוסיף.

בשנת 2008, פיין התגלה על ידי סיימון קאוול בעת שהתמודד ב'אקס פקטור' כשהיה בן 14. הוא חזר להתמודד ב-2010 ונבחר להיות חלק מלהקת הבנים שהפכה להיות אחת המצליחות בהיסטוריה.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE