הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: משמר החופים הפסיק את מאמצי החיפוש אחר הנעדר בים
לאחר יממה של חיפושים ומאות מיילים שכוסו, נאלץ משמר החופים להודיע כי הפסיק לנסות לאתר את ניל גיבונס בן ה-30, שנעדר מאז יום ראשון בלילה; גיבונס, תושב אירלנד שהגיע לחופשה בניו יורק, נכנס עם חבריו לשחייה לילית באזור שבו נעלמו עקבותיו של ילד בן 10 בשבוע שעבר

משמר החופים של ארה"ב החליט הבוקר להפסיק את החיפושים אחר ניל גיבונס בן ה-30, מי שזוהה כנעדר מחוף הים בלונג איילנד. החיפושים אחר גיבונס, אזרח אירי שהגיע לניו יורק לחופשה, הופסקו בשעות המאוחרות של יום שני לאחר שמשמר החופים כיסה שטח 650 מייל במשך 29 שעות, ללא כל התקדמות. כזכור, גיבונס יצא לשחייה לילית עם חבריו בשעות הלילה בין יום ראשון לשני, ממנה לא שב.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מאמצי החיפוש, אמש (צילום: NYPD)


"לאחר חיפושים נרחבים שנמשכו אל תוך הלילה, נאלצנו לקבל את ההחלטה הקשה ולהשעות את מאמצי החיפוש", אמר אנדרו איליי, מפקד משמר החופים באזור לונג איילנד. בחיפושים השתתפו כוחות רבים, לרבות יחידת החילוץ הימית של משטרת ניו יורק, בדומה לחיפושים אחר הילד שנעלמו עקבותיו מאותו החוף לפני כשבוע. הבוקר, משמר החופים חידד את ההודעה שנמסרה מאתמול: "כל מי שנכנס למים פתוחים, מומלץ שילבש חגורת הצלה. האוקיינוס, גם בקרבת קו החוף, יכול להיות לא צפוי ולסחוף גם את השחיינים הטובים ביותר. והכי חשוב, לא להיכנס לים במקום שאין מציל".

כאמור, בשבוע שעבר נעלמו עקבותיו של ילד בן 10, ובסוף השבוע האחרון נסחפה גופת ילד אל החוף. בשלב זה אין הודעה רשמית כי מדובר בגופתו של הילד הנעדר, אך הרשויות עובדות כעת על קביעת זהותו של המנוח.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE