הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חשבתי שסקס זה הפתרון לכל דבר": ג'אדה פינקט סמית מדברת על ההתמכרויות שלה בעבר
בסדרה אינטרנטית בפייסבוק, התוודתה סמית' בפני אמה כי הייתה מכורה בעבר לסקס ואלכוהול. "הגעתי לשפל המדרגה כשהבנתי שאני לבד בבית ואני כבר שותה בקבוק יין שלישי" אמרה'

בפרק חדש של הסדרה האינטרנטית "Red Table Talk", התוודתה ג'אדה פינקט סמית' (48) כי הייתה מכורה בעברה לסקס ואלכוהול. 

"ההתמכרויות היו קופצות לחיים שלי כל הזמן" אמרה הכוכבת ואשתו של וויל סמית', "כשהייתי צעירה, הייתי מכורה לסקס. חשבתי שסקס זה הפתרון לכל דבר". באשר למאבק באלכוהול היא חושפת כי "אני זוכרת שהגעתי לשפל המדרגה כשהבנתי שאני לבד בבית וכבר חיסלתי 2 בקבוקי יין. כשבאתי לפתוח את הבקבוק השלישי, אמרתי לעצמי 'תעצרי, את לבד בבית ואת כבר בבקבוק היין השלישי? יכול להיות שיש לך בעיה".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אמרתי לעצמי שזה בסדר לרצות לעשות הרבה סקס, אבל מה הסיבה לכך?". פינקט סמית'


"ואז פשוט החלטתי להפסיק עם הכל" ממשיכה סמית', "זה מה שטוב בי- שאני יכולה להחליט דבר כזה ואני מקיימת. אמרתי לעצמי שזה בסדר לרצות לעשות הרבה סקס, אבל מה הסיבה לכך? זה מה שהייתי צריכה להבין". בתכנית נכחה גם אמה של סמית', אדריאן בנפילד-ג'ונס, שלעיתים גם מנחה לצידה של ג'אדה.

סדרת הרשת החלה בפייסבוק בחודש מאי, כאשר היא מציגה 3 דורות של נשים- ווילו, בתם המשותפת של וויל וג'אדה, ג'אדה ואמה אדריאן. בסדרה הן דנות בנושאים משפחתיים וחברתיים, ועשרות פרקים עוד מתוכננים עד הסתיו. 


עם הבעל, וויל סמית'


רק השבוע הגדיר משרד הבריאות העולמי את ההתמכרות לסקס כמחלת נפש. ד"ר ואלרי וון מהמחלקה הפסיכיאטרית ברויאל קולג', בריטניה אמרה כי בין 2 ל-4 אחוזים מאוכלוסיית בריטניה מכורים ליחסי מין. "זו התנהגות שרבים נוטים להסתיר, משום שמדובר בעניין אינטימי ומביש. הוספת ההתמכרות לרשימת המחלות של ארגון הבריאות העולמי מהווה צעד חשוב".

לקריאת הכתבה המלאה: http://www.hebrewnews.com/15b422324660a35b

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE