הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סיכום היום בוול סטריט: מגמות מעורבות במדדים, מניית Tilray זינקה
החברה הקנדית שמייצרת תרופות על בסיס מריחואנה קיבלה את אישור ה-DEA להכניס את התרופה לבדיקת מעבדה בקליפורניה, דבר שגרם למנייה שלה לזנק בעשרות אחוזים. רק הנאסד"ק איבד מערכו מבין המדדים, אמזון נשארה יציב למרות שחצתה רף מכובד

בזמן שמוסדות רבים סגרו את שעריהם לכבוד יום הכיפורים, המסחר בוול סטריט נמשך כהרגלו ומדד הנאסד"ק היה היחד מבין המדדים החשובים שאיבדו מערכם. הדאו ג'ונס הוסיף 159 נקודות והגיע ל-26,406 ואילו מדד ה-S&P500 עלה בארבע נקודות והגיע ל-2,908. הנאסד"ק, כאמור, איבד 6 נקודות ובתום המסחר ננעל על 7,950.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


וול סטריט (צילום: Shutterstock)


אמזון עלתה למקום השלישי בדירוג ההכנסה מפרסומות דיגיטליות לאחר שהתחזית השנתית שלה עודכנה ל-4.61 מיליארד דולר, קצת פחות מפייסבוק וגוגל שלפניה. חברת התקשורת ורייזון החזיקה במקום השלישי עד שנעקפה ע"י ענקית הסחר. המנייה לא הושפעה מכך ורשמה ירידה של פחות מאחוז, והיא נסחרת בעבור 1,926.42 דולר ליחידה.

המנייה של חברת טילריי (Tilray), יצרנית קנדית של תרופות על בסיס מריחואנה, עלתה בכמעט 40% ונסחרת בעבור 214.06 דולר. המסחר במנייה הופסק מספר פעמים בגלל העלייה המטאורית, וזאת על רקע אישור שקיבלה החברה מסוכנות אכיפת הסמים (DEA) אשר העניקה לה סמכות להכניס את התרופה לקליפורניה כדי לערוך איתה ניסוי מדעי.


סיכומים יומיים:

יום שני, ה-17 בספטמבר

יום שלישי, ה-18 בספטמבר

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE