הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רופא הבית הלבן לשעבר: "הדו"ח הרפואי של ביידן מסתיר את התדרדרותו הקוגנטיבית של הנשיא"
ד"ר רוני ג'קסון בביקורת קטלנית על הדו"ח הרפואי החדש של הנשיא ביידן שלטענתו התעלם מ"הפיל שבחדר", עוד טוען הרופא לשעבר של אובמה כי מדובר בנייר 'טיוח' שנועד להעניק שקט לבית הלבן מלהתמודד עם הבעיות הקוגנטיביות של הנשיא לכאורה

חבר הקונגרס רוני ג'קסון, שהיה רופא הבית הלבן לשעבר תחת הנשיאים אובמה וטראמפ הכריז ביום רביעי שהסיבה שג'ו ביידן נמנע מבדיקות קוגניטיביות היא כי הוא היה "נכשל כישלון חרוץ", והצוות שלו "לא עשה זאת כי הם יודעים, שלא עושים את זה ולא שואלים שאלות שלא רוצים את התשובות עליהן."

בהופעה בערוץ Newsmax, ג'קסון תיאר את דו"ח הבריאות האחרון של ביידן כ"שישה עמודים של מוך שטחי".

"בכנות, היו שישה עמודים של דברים שלרוב האנשים פשוט לא אכפת מהם", אמר ג'קסון והוסיף "אני מתכוון, אתה יודע, ד"ר אוקונור כתב שישה עמודים בהתייחסות לשיעול מדי פעם וקצת נוקשות ודברים כאלה, כאשר הפיל בחדר היא היכולת הקוגניטיבית של הנשיא”.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ג'קסון המשיך, "יותר מ-50% מהמדינה הזו לא מאמינים שהוא מתאים מבחינה קוגניטיבית להיות המפקד העליון שלנו וראש המדינה שלנו, אבל זה לא טופל בשום מקום שם".

"יצרנו את התקדים הזה של בדיקה קוגנטיבית כשעשינו את הבדיקה הפיזית של הנשיא טראמפ. אני עשיתי זאת", הסביר ג'קסון, וציין עוד "השמאל הקיצוני והתקשורת המרכזית היו בלתי פוסקים בניסיון לטפל לא רק ביכולות הפיזיות שלו, אלא גם ביכולות המנטליות שלו, מה שעשינו - עשינו מבחן קוגניטיבי. מבחינתי, אנחנו יצרנו את התקדים. והוא גם היה צריך לעשות אחד".

עוד הוסיף ג'קסון, "אם מישהו צריך מבחן קוגניטיבי, זה הנשיא הזה שיש לנו עכשיו. ואני ממש הופתעתי לראות שלא היה שם שום אזכור למשהו כזה".

חבר הקונגרס של מדינת טקסס הדגיש כי הצוות של ביידן "יודע שאם היו עושים לו מבחן קוגניטיבי, הוא היה נכשל כישלון חרוץ, ואז הם היו צריכים להסביר את זה איכשהו".

כמו כן הוא דחק בכך שהמטפלים של ביידן "עשו זאת רק כדי לסמן תיבה בטופס".

"ד"ר אוקונור היה צריך לעשות את מה שהייתי צריך לעשות בכל פעם שבדקתי את המצב הפיזי של הנשיא טראמפ, וזה לעמוד מול העיתונות בחדר התדריכים לעיתונות, ולתדרך על הדברים הפיזיים. הייתי שם במשך שעה ו-15 דקות ועניתי על כל שאלה שהעיתונות פתחה בו. ובמקום זה מה קיבלנו? הרגע קיבלנו דו"ח שישה עמודים וזהו הסוף. אנחנו אמורים פשוט להמשיך הלאה ולשחק כאילו הכל בסדר עכשיו".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE