הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נבואה שחורה: כמחצית מהצעירים האמריקאים מתכוננים לאסון שיתרחש בשנה הבאה
מלחמת אזרחים בעקבות הבחירות לנשיאות ארה"ב או מגפה עולמית חדשה – הצעירים האמריקאים מתכוננים לאפשרות של שיבוש המציאות היומיומית שלהם

אמריקאים צעירים מאמינים שהשנה הבאה תביא איתה אסון כלשהו, והם ממש מתכוננים – נפשית ופיזית, לתרחיש האימים.

סקר של Finder.com שנערך מוקדם יותר השנה, מצא ש-39% מבני המילניום בארה"ב ו-40% מדור ה-Z, השקיעו כספים ב-12 החודשים האחרונים כדי להכין את עצמם לאסונות שיקרו ב-2024.

באופן כללי, 29% מהאמריקאים הוציאו כסף להיערכות לאירועי חירום, כמו למשל מגפה נוספת או כל תקרית בהיקף גדול אחר שיכולה להשפיע על חיי היומיום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אנחנו כבר יודעים שאם יש תקלה ברשת החשמל או מגפה אמיתית... אנשים לא הולכים לעבודה, לא יהיה להם אוכל, והם יגוועו ברעב אם הם לא יתכוננו מראש", אמר דרו מילר, מנכ"ל חברת הסיכונים Fortitude Collapse Preparedness.

פטריק מק'ול, נשיא חברת סיכון בשם McCall Risk, הסביר שגם הבחירות לנשיאות ארה"ב היא דאגה קיומית של ממש עבור האמריקאים.  

"אני חושב שהרבה מהמודאגים שייכים לאלה המבלים ברשתות החברתיות, ורואים דיבורים על אסון מתקרב, על הבחירות בארה"ב או דברים שקורים בחו"ל", אמר מק'ול, ומילר הוסיף: "אני מניח שהבה דואגים ממלחמת אזרחים אפשרית בשנה הבאה במקרה שהבחירות ילכו לכיוון רע, כפי שהרבה חושבים שיקרה".

פרופ' לאנתרופולוגיה מאונ' סאות' אילינוי, צ'אד האדלסטון, הסביר כי לא נראה שמדובר בחשש מאפוקליפסה, אלא יותר דאגה ממסחור בצרכים בסיסיים. "אנשים קונים נייר טואלט נוסף וקופסאות שימורים... זה נובע מהחשש מהיעדר סחורות על מדפי החנויות במהלך מגפה, ומההבנה ששרשרת האספקה היא שברירית – אבל לא מרעיון שהחברה הולכת להגיע לקריסה כאוטית".

חשוב לציין שהמספרים שנמצאו בסקר האחרון הם נמוכים יותר מהממצאים לשנת 2021, אם כי היה מדובר בשיא מגפת הקורונה. אז, 58% מבני דור המילניום דיווחו על רכישת פריטים כדי להתכונן לאסון, ו-59% מדור ה-Z עשו את אותו הדבר. 45% מכלל האמריקאים התכוננו גם כן לתרחיש רע.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE