הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסעדה ישראלית זכתה בפרס המסעדה הטובה ביותר לשנת 2024
התחרות השנתית עבור סצנת האוכל התוססת של שיקגו סיפקה רגע של גאווה כאשר מסעדת 'גלית' שבלינקולן פארק זכתבה בפרס הנחשק ביותר

מסעדה מזרח תיכונית של שף ישראלי זכתה בפרס המסעדה הטובה ביותר לשנת 2024, זאת בטקס פרסי ז'אן בנשט.

המסעדה הזוכה היא 'גלית' שבלינקולן פארק, לה יש כוכב מישלן ותוכלו למצוא בה מנות ים תיכוניות.

השף שלה, זאכרי אנגל, זכה בשנת 2017 בפרס ג'יימס בירד בקטגוריית השף העולה, זאת בזמן שעבר במסעדת 'שעיה' שבניו אורלינס, השייכת לשף הישראלי אלון שעיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך עמוד הפסייבוק של מסעדת 'גלית'

 

הטקס שנוסד על שמו של השף הצרפתי האגדי ז'אן בנשט, נערך באולם SIX10 אחרי שנה שדילג עליה, זאת כדי להשיק את האירוע מחדש כעמותה שמטרתה לסייע לתעשיית האירוח בשיקגו.

מבקר האוכל לשעבר של שיקגו טריביון, פיל וטל, שפרש לגמלאות ב-2021, זכה בפרס המצוינות הקולינרית של השנה ש- שהוא למעשה פרס למפעל החיים על תרומתו לסצנת המסעדות המקומית.

את פרס שף השנה קיבל פול ויראנט, לו יש קריירה מרישמה וארוכת שנים והוא נחשב לאחד מעמודי התווך של סצנת האוכל בשיקגו. הוא התחיל מעולה עם מסעדת Vie שבווסטרן ספרינגס, המשיך עם Vistro Prime שבהינסדייל ופתח גם את Gaijin בהשראה יפנית ואפילו מסעדת פנקייק מלוח, West Loop.

 

מתוך עמוד הפסייבוק של מסעדת 'גלית'

 

הקונדיטורית הזוכה היא טאטום סינקלייר, שקיבלה שבחים על קינוחים יצירתיים.

בר השנה הוא Best Intentions שבשיקגו, המסעדה השכונתית הטובה ביותר היא Pompette, המסעדה עם השירות הטוב ביותר היא Bronzeville Winery, והקונדיטורית הזוכה בתחרות היא טאטום סינקלייר, שקיבלה שבחים על קינוחים יצירתיים.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE