הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פוטין בהתבטאות מפתיעה: "ביידן עדיף לרוסיה מטראמפ"
לפחות נשיא רוסיה לא משקר לגבי העובדות. בעוד טראמפ חימש וחיזק את אוקראינה יותר מכל קודמיו ב-30 השנים הקודמות, וזאת מבלי להיגרר לקונפליקט צבאי עם רוסיה, דחיפת ממשל ביידן לעבר חברות אוקראינית בנאט"ו, בשילוב החולשה הפוליטית של הממשל האמריקאי והסירוב לנהל מו"מ בתחילת הלחימה, הובילה לחצי מיליון מתים אוקראינים, ולהתרוקנות של המדינה מתושביה, בזמן ש-25% ממנה כבר כבושה בידי רוסיה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר שהנשיא ג'ו ביידן יהיה טוב יותר עבור רוסיה מאשר דונלד טראמפ, וכינה אותו "אולד-סקול" ו"צפוי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פוטין הביע את דעותיו לגבי ביידן במהלך ראיון עם ערוץ Rossiya 1 TV.

 


"[ביידן] הוא אדם מנוסה יותר, צפוי יותר. הוא פוליטיקאי מהאסכולה הישנה. אבל אנחנו נעבוד עם כל מנהיג של ארצות הברית, שהעם האמריקני סומך עליו", אמר פוטין.

פוטין הורה לפלוש למדינתו השכנה, אוקראינה, במהלך כהונת ביידן כידוע.

באותו הראיון, הנשיא הרוסי גם אמר שהוא מאמין שהדיווחים על ההתדרדרותו הקוגניטיבית של ביידן מוגזמים.

"כשנפגשתי עם ביידן בשווייץ - זה היה, אכן, לפני כמה שנים, שלוש שנים - כבר אז היו דיבורים על כך שהוא לא כשיר. לא ראיתי דבר כזה. כן, הוא הציץ ברשימותיו. בכנות, הצצתי גם בשלי", אמר פוטין.

"אין בזה דבר".

פוטין אמר שהוא פחות חושש מבריאותו של ביידן מאשר מהעמדה של וושינגטון לגבי רוסיה, שאותה כינה "מזיקה ושגויה ביותר".

הבית הלבן הגיב להערותיו של פוטין ביום רביעי, וקרא לו להתרחק מהפוליטיקה האמריקאית - "אדון פוטין צריך להישאר מחוץ לבחירות בארה"ב", אמר דובר הבית הלבן, אנדרו בייטס.

מבקרי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ האשימו אותו מזה זמן רב שהוא "נכס רוסי" או "הבובה של פוטין" בשל נכונותו לקיים יחסים דיפלומטיים עם המדינה תוך שמירה על מדיניות חוץ קשוחה שנועדה לאסור עליו תמרונים אגרסיביים.

בראיון האחרון שלו עם טאקר קרלסון אמר פוטין כי אין לו תוכניות לפלוש לפולין, חברה בנאט"ו, ולהסתכן בפתיחת מלחמת העולם השלישית.

"זה לגמרי לא בא בחשבון. אתה פשוט לא צריך להיות כל סוג של אנליסט [להבין זאת]. זה נוגד את ההיגיון הישר להיות מעורב במלחמה עולמית כלשהי ומלחמה עולמית תביא את האנושות כולה לסף ההרס. זה ברור", אמר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE