הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מסעדה בבעלות ישראלית מלוס אנג'לס זכתה במקום השני ברשימת 100 הפיצות הטובות בארה"ב
את המקום הראשון לקחה שיקגו, אבל מיד אחריה נמצאת פיצרייה בלוס אנג'לס, ועוד שלוש ברחבי הגולדן סטייט. ומה עם הפיצרייה הראשונה נפתחה בארצות הברית?

רשימת 100 הפיצריות הטובות ביותר בארצות הברית פורסמה על ידי אתר Yelp, שהרכיב את הרשימה על סמך הדירוג של Yelp Elites, שהם "הסוקרים והמשפיענים הנאמנים ביותר שלנו", כפי שהסבירה החברה.

וכך, הסקר הכתיר את פיצריית Pequod’s בשיקגו כטובה ביותר בכל ארצות הברית.  וזה כנראה לא מאוד מפתיע, שכן בכל זאת המסעדה הופיעה בשתי עונות של סדרת הטלוויזיה המצליחה The Bear.

אגב, זו אחת הפיצות השנויות במחלוקת – שכן היא נראית כמו סוג של פשטידה. אבל המנהל שון אסברה, מסביר: "אנחנו קוראים לזה פיצה פאן. היא עבה, עם לחם רך במרכז, תחתית פריכה וגבינה מקורמלת מסביב לקצה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(מתוך עמוד האינסטגרם של מסעדת בסטיה)

 

אבל עבורנו, המקום השני הוא המעניין ביותר, בו זכתה הפיצה במסעדה האיטלקית Bestia שבלוס אנג'לס, שהוקמה בשנת 2012 על ידי השף הישראלי אורי מנשה.

אחריה הוצבה הפיצרייה האייקונית Lombardi’s – שעבור רבים החשבת לפיצרייה הראשונה שנפתחה בארצות הברית, אי שם בשנת 1905.

המבקרים של Yelp ציינו את האסתטיקה של המקום שהוא "נוסטלגי, חמים ומסביר פנים" שנותן "תחושת אולד סקול מאיטליה". זאת כמובן נוסף לתפריט הטוב באופן עקבי שגרף מעריצים במשך למעלה ממאה שנים.

במקום הרביעי והחמישי נמצאות פיצריות מקליפורניה – אחת מניופורט ביץ', Mama D’s Italian Kitchen, והשנייה מסאות' לייק טאהו הנקראת  Base Camp Pizza Co. גם נבדה נמצאת בעשירייה הראשונה, כאשר Secret Pizza בלאס וגאס לקחה את המקום השישי.

 

פיצריית Pequod’s

 

פיצריית Prince Street כבר הפכה לרשת, עם סניפים בלוס אנג'לס, מיאמי וסן דייגו, והיא לקחה את המקום השביעי. אחר כך נמצאת Olio e Piu בניו יורק ואז MonkeyPod Kitchen by Merriman שבהוואי. פיצרייה מסן דייגו סגרה את העשירייה הראשונה, CUCINA urbana.

 

מקומות 11 עד 20:

  1. Home Slice Pizza, Austin, Texas
  2. Serious Pie Downtown, Seattle, Washington
  3. Bronx Pizza, San Diego, California
  4. il Canale, Washington, DC
  5. Golden Boy Pizza, San Francisco, California
  6. Di Fara Pizza, Brooklyn, New York
  7. Piece Brewery and Pizzeria, Chicago, Illinois
  8. Masa of Echo Park, Los Angeles, California
  9. Hideaway House, Sedona, Arizona
  10. Cheese Board Pizza, Berkeley, California

 

28% לא
72% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE