הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זוג מופעים בהפקה ישראלית כובשים את לאס וגאס
בני הזוג הישראלים, שיר דוידאי ודב נודלמן, עומדים מאחורי WOW; מופע הוריאטי ישראלי מאילת של המפיק ובמאי העל חנוך רוזן. עם הפקה מלוטשת ונוצצת, במה מרהיבה והפעלה אינטראקטיבית של הקהל, הם סחפו למעלה מ-2.5 מיליון צופים נלהבים. עכשיו, Rouge, המופע הסקסי שלהם למבוגרים בלבד כובש את עיר החטאים ובקרוב יוצג במדינות נוספות

ישראלים רבים פוקדים את לאס וגאס בכל ימות השנה ופוגשים בין האטרקציות המגוונות, סדרת מופעי בידור אקרובטיים מוזיקליים, המהווים מוקד משיכה מרכזי לבילוי של צעירים, משפחות וגם זוגות רבים. 

שיר דוידאי ודב נודלמן, זוג הישראלים, עומדים מאחורי 2 הופעות מרהיבות וסופר מצליחות בעיר: WOW, מופע אקרובטיקה ריקודים מוזיקלי לכל המשפחה, ו- ROUGE, מופע וריאטי חושפני וסקסי למבוגרים, המושכים אלפי צופים בכל חודש.

הזוג בחיים, שכמו קוקטייל טוב, מערבב ביזנס עם פלז'ר, מתגורר כבר ארבע שנים בעיר והפך מוכר בעולם השואו וחיי הלילה על הסטריפ של ווגאס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך המופע ROUGE

WOW: כל הדרך מאילת ללאס וגאס

ההצלחה הגדולה של WOW התחילה כבר לפני יותר מ-20 שנה באילת. אז, נולד המופע כחזון של אחד הבמאים המוערכים בישראל, חנוך רוזן. רוזן, מוכר לדור הצעיר בעיקר כבמאי של הופעות הפסטיגל שכובש את הארץ בכל שנה, כמו גם שלל ההצגות שביים, מחזות זמר ומופעים מצליחים בארץ וברחבי העולם.

WOW הופק על ידי רשת מלונות ישרוטל וחברת "טבת הפקות",  הועלה לראשונה במלון רויאל גארדן בעיר אילת וזוכה עד היום להצלחה גדולה, כשעשרות אלפי ישראלים צופים בו במהלך חופשות בעיר. ואז, ממש כמו סטארט אפ ישראלי שחולם על אקזיט גדול, רוזן חלם ארצות הברית. תחת חברת הפקה אמריקאית, הסט המקורי של ההופעה באילת הועתק ללאס וגאס, ויחד עם כל האמנים המקוריים, התמקם במלון ״ריו״ המפורסם בעיר, באולם שהיה בין היתר הרזידנסי של פרינס. 

כאן, זכה המופע לשדרוג משמעותי והפך נוצץ יותר מתמיד- כי בווגאס כמו בווגאס הכל גדול יותר ומרהיב יותר. עם כשרונות גדולים, כולל הקומיקאי הקורע מצחוק Alex Traisci, האחים NAVAS, לולייני ה"Wheel of Death" (זוכי מדליות זהב בפסטיבל מונטה קרלו), והכוכבת סילביה סילביה, האישה היחידה בעולם שיורה ברובה קשת בתפוח שנמצא על ראשה(!) ובעלה הלהטוטן, ויקטור פונסה (שהגיעו לחצי גמר America's Got Talent).

שיר נושמת וחיה את עולם הריקוד והבמה. היא אחראית על הניהול האומנותי בשני המופעים המצליחים. עבורה זו הגשמה של חלום ישן. עם כל האהבה לישראל, היא יודעת שלאס ווגאס הוא המקום לעשות את זה בגדול. לרגעים, היא נזכרת בנוסטלגיה על צעדיה הראשונים כילדה רקדנית בעיר פתח תקווה בה גדלה: ״הייתי הילדה שרקדה בכל החוגים במתנ״ס ותמיד ידעתי שזה היעוד שלי״, סיפרה לי במהלך שיחתנו.

את שירותה הצבאי העבירה שיר כמש"קית תרבות, במהלכו גם זכתה לטעום לראשונה את כל נושא הפקת האירועים. לאחר מכן, חזרה שוב לעולם הריקוד, כשהצטרפה ללהקת הבודי פרקשן הבין לאומית, ״שקאטק״, עימה הופיעה למעלה מעשור.

דב יודע לפרגן לשיר בכל הזדמנות במהלך שיחתנו ומדבר בפתיחות על הקשר המיוחד ביניהם; אחרי הכל הוא חובש שני כובעים: שותף מקצועי ובן זוג.  דב: ״שיר הופיעה על כל במה אפשרית בישראל: במחזמר ״שלמה המלך ושלמיי הסנדלר״ ו״במאמא מיה״ בתיאטרון הבימה, בהפקות הפסטיגל ברחבי ישראל כ-״דאנס קפטן״ עם חנוך רוזן, הופיעה כרקדנית על במת האירוויזיון ובהמשך עסקה בכיראוגרפיה, עוזרת במה וניהול אומנותי.

שיר נפצעה באחת מהופעות הפסטיגל כששברה את אחת הצלעות ולא יכלה לרקוד. מכיוון שהוכיחה ידע מקצועי רב, היא הומלצה על ידי הכוריאוגרף הראשי של הפסטיגל לתפקיד עוזרת במאי לצידו של חנוך רוזן. כך גם נוצרה ההיכרות הראשונה בין השניים, מה שהוביל לפרויקטים הגדולים והמצליחים בלאס וגאס.

הפאוור קאפל של עיר החטאים: שיר דוידאי ודב נודלמן  

המעבר ללאס וגאס בתזמון הגרוע ביותר

הזוג העמיסו את הציוד והתפאורה הענקית של המופע מאילת ועלו על מטוס לווגאס במטרה לכבוש את העיר. זה נשמע כמו נבואה שמגשימה את עצמה, כמעט, השניים הגיעו בפברואר 2020 עם תחילת מגפת הקורונה.  המופע הראשון שנקרא אקסטרווגנזה (באולם ג׳ובילי המיתולוגי) זכה לערב פתיחה נוצץ ויום לאחר מכן מלונות לאס וגאס נסגרו לגמרי. השניים נשארו מחוסרי עבודה אך לא מחוסרי תקווה. 

דב: ״סירק דה סוליי פיטרו את כל האמנים שלהם, אבל אנחנו חיכינו, המפיקים היו עקשנים ובסוף המלונות התחילו להיפתח שוב בתחילת נובמבר 2020. זה היה עדיין קשה עד כמעט בלתי אפשרי להרים מופע עם כל חוקי הקורונה הקשוחים. היו הגבלות של 50 איש בקהל (בזמן שמספר דומה של אומנים הופיע על הבמה), מסכות, הפרדה בין רקדנים שלא מכירים אחד את השני, שלא יכלו להופיע יותר מ-15 דקות ביחד. אבל ישראלים כמו ישראלים מצאו פתרון לכל דבר״. 

לימים הזוג יקבל פרס מיוחד ויוקרתי מהעיר על המופע הטוב ביותר בתקופת הקורונה. עיתוני בידור, כלכלה, Forbs ואף מגזין החדשות החשוב Inside Edition, הגיעו לראיין את הזוג מעורר ההשראה שהשאיר את רפרטואר ההופעות שלו בחיים בזמן מגפת הקורונה.  

הפאוור קאפל של לאס וגאס : ״זה אנחנו מול כל העולם״

ב-2014 דב היה איש חיי לילה מצליח בתל אביב ושיר בירמנה באחד הברים שלו בעיר. דב: ״וואו... לא כל יום הופיעה מישהי כמו שיר אצלי בבר״. 

השניים מסכימים בנושא המי התחיל עם מי, דב הודה שהניצוץ בהתחלה הוביל לרומן מחוץ לשעות העבודה ובאופן טבעי לכך שעזר לשיר בכל הנושא המקצועי גם כן: ״פשוט לקחתי את זה על עצמי, הבנתי שבכל נושא הבידור בארץ יש המון בירוקרטיה, משאים ומתנים, חוזים וזו עבודה לא פשוטה״.

על שילוב העבודה עם זוגיות סיפרה לי שיר: ״זה מאוד מאתגר אבל איך שנכנסו למערכת היחסים זה הרגיש טבעי. דב מגיע מעולם הניהול והוא ידע איך לנהל את כל הדברים שאני לא ידעתי, והאמת, לא ממש התעניינתי בהם. אני רק רציתי להופיע ולהתעסק באומנות, אז הוא השלים אותי בצורה מאוד טבעית ואני יודעת כמה זה תרם לאן שהגענו היום״. דב: ״מאז ועד היום העבודה שלנו ביחד מאוד טבעית, זה מסתדר לנו בול. אני כבר לא זוכר איך זה לעבוד בנפרד. זה חלק מאיתנו ויש לנו סינרגיה נהדרת. העבודה שלנו מאוד אינטנסיבית; המון שעות, המון מופעים- לפעמים שבעה ימים בשבוע, אז אם לא היינו עובדים ביחד אולי לא היינו מתראים בכל בניגוד לארץ, אין לנו כמעט חברים או משפחה בלאס וגאס, אנחנו יחסית מבודדים, אז זה טוב שיש אחד את השניה, זה אנחנו מול כל העולם״.

  כיצד אתם בוחרים את האמנים?  

״יחד עם חנוך שהוא הפוסק הסופי, בין היתר שיר אחראית על ליהוק הכישרונות מכל רחבי העולם. יש לנו רשימת  אמנים גדולה ממיטב הסוכנויות ששולחות לנו את הרקדנים, השחקנים והזמרים שלהם. לפעמים אנחנו גם יכולים לגלות איזה רקדנית מדהימה באינסטגרם, לשלוח לה הודעה ולהזמין אותה לבוא לעבוד איתנו״.

 WOW חוגג למעלה מ-2000 הצגות

למי מכם שטרם הספיק לתפוס את המופע הראשון והמצליח בווגאס, נספר מעט מבלי להרוס את ש- WOW הוא חוויה בלתי נשכחת של מים, פלא ופנטזיה. 

ההפקה הזו, שהופכת את הרגיל ליוצא דופן, זכתה לשבחים בינלאומיים ונצפתה עד כה על ידי יותר מ-2.5 מיליון אנשים. 

במהלך המופע תוכלו לחזות ביותר מ-30 אמנים בינלאומיים קופצים, עפים, רוקדים ומעוררים את הדמיון של הצופים בסט תיאטרלי מרהיב של 180 מעלות. המופע מעניק לצופים חוויה חושית מוחלטת באמצעות הקרנות מולטימדיה תלת מימדית, קירות מים, הולוגרמות, אקרובטיקה פנומנלית, כוריאוגרפיה מרשימה, תאורה תיאטרלית מרגשת ומוזיקה קסומה. המופע שבה את ליבו של הקהל האמריקאי בעיר ואת מיליוני התיירים המבקרים בה בכל ימות השנה. WOW זכה בפרסים רבים, כולל הפרסים היוקרתיים של "Best of Las Vegas", המופע המשתלם ביותר- Value for Money (זהב), התוכנית הידידותית למשפחה הטובה ביותר- Family Friendly (כסף), המופע החדש הטוב ביותר (ברונזה) וההפקה הטובה ביותר (ברונזה).

 

מתוך המופע WOW לאס ווגאס 

בעוד WOW הוא מופע לכל המשפחה, אני מבין ש- ROUGE מיועד למבוגרים בלבד?

"כן, ROUGE הוא מופע וריאטי המיועד למבוגרים, שם תוכלו לראות רקדנים ואקרובטים, נשים וגברים בלבוש סקסי עד טופלס, ויש גם זוג מנחים שמובילים את הערב בהומור פרובוקטיבי וגס וקטעי אקרובטיקה עוצמתיים. המופע מתאים לא רק לגברים שרוצים לראות מופעים סקסיים אלא גם לנשים ולזוגות שרוצים לצאת לסקסי דייט נייט וגם מצליח בקהילה הגאה. הוא באמת מתאים לכל סוגי המבוגרים חוץ מהמורמונים אולי... צוחק.  הסיפור של ROUGE לוקח אותך במסע לתוך פנטזיות מיניות של זוג, גבר ואישה, ומשלב קרקס, קומדיה וריקודים, הכל ביחד. אני יכול לספר שבקרוב הוא הולך לצאת לשוק הבינלאומי ותוכלו לראות אותו במדינות נוספות״.

איך מסתדרים עם התחרות של ״סירק דה סוליי״?

״תראה, הם ענקיים, עושים את זה כבר שנים ומן הסתם היו כאן לפנינו. המופעים שלהם מושקעים בסכומי עתק. אבל WOW מספק אלטרנטיבה מצוינת: כרטיסים ל'סירק דה סולי' עולים 150-200 דולר לאדם, אצלנו אתה יכול לקחת את כל המשפחה בתקציב הזה, ועדיין, אנחנו מספקים את הסחורה יפה מאוד- המופע עשיר ומלא קטעים מצחיקים, מותחים ואקשן בלי הפסקה. אנחנו קודם כל עובדים מאוד קשה כדי להצליח, אנחנו לא חיים באינסטגרם אלא קודם כל משקיעים בעבודה בשטח״.

עד כמה חנוך רוזן מעורב במופע כיום?

״מאוד. אחרי הכל הגענו ללאס וגאס להריץ את המופעים שלו. חנוך מאוד מעורב מרחוק 24/7, והוא בא לבקר בין שלוש לארבע פעמים בשנה: פגישות עבודה, אנחנו עוברים ביחד בין המופעים שלנו וצופים במופעים חדשים בעיר. בלי שום קשר העבודה עם חנוך רוזן היא זכות: הוא איש מוכשר, מקסים, מצחיק ולדעתנו מספר אחת בישראל בתחום הבמה. הוא בית ספר לבידור; הוא יודע איך להיות פרפומפר, להיות בצד של הבמאי והוא מפיק על, ועם זאת, איש צנוע מאוד״. 

 

מתוך המופע ROUGE 

דב, אתה גדלת בערד, סוג של מדבר בישראל, איך התרגלת לחיים בלאס וגאס?

״חח... נכון, את כל הילדות שלי העברתי בערד וים המלח אז אני מרגיש נוח עם המדבר של לאס וגאס.  החיים בוגאס מחוץ לסטריפ הם לא מה שהתרגלנו אליו בתל אביב: אין לנו את הבית קפה שאנחנו אוהבים מתחת לבית ואת הפאב השכונתי מעבר לפינה, ועולם התרבות פה שונה; זה לא כמו לצרוך תיאטרון רפרטוארי בתל אביב או ניו יורק. ההופעות פה הם מאוד מסחריות. אבל העיר הזו נוחה ברמה כלכלית: המיסוי נמוך וקל מאוד לחיות פה ברמת חיים גבוהה בסכומים סבירים ביחס לארץ ולקליפורניה בטוח. 

אנחנו מאוד מרוצים מהחיים כאן ועם זאת מתגעגעים לתל אביב בו זמנית. אנחנו בקשר עם ישראל כל הזמן, מעודכנים בכל מה שקורה, ורק לאחרונה הזמנו חמישה ניצולים מהטבח במסיבת הנובה, נערים ונערות מעוטף עזה ואפילו קבוצה מיחידה צהלית מובחרת (שסיימו בעזה ובאו לנוח), לבוא ולהיות אורחים בהופעות שלנו בווגאס, עם כרטיסים VIP ושלל פינוקים ומתנות״.

שיר: ״ווגאס זה המקום הכי נכון לעשות מה שאנחנו עושים. זו העיר עם השואו הכי גדול בעולם. אתה יכול לראות פה דברים שלא תוכל לראות בשום מקום אחר. אם אתה מצליח להתברג בתעשיה כאן זה הישג אמיתי".

בין האנשים שהזדמן לזוג לעבוד איתם או לידם, לארח במופעים ולהכיר אישית: פמלה אנדרסון ודייב באוטיסטה, בני משפחת קופולה, דוני אוסמונד והסולן של להקת ואן הלן, כמו גם עם כותבים מהשורה הראשונה בארצות הברית, כולל הבחור שכותב את הבדיחות לאוסקר. בין היתר, גם יצרו קשר עם השחקן מייקל רפפורט, מתומכי ישראל הבולטים ביותר שהפך אהוד מאוד בקרב הקהילה בארץ ומחוצה לה. אז בפעם הבאה שאתם בלאס וגאס לכו לצפות באחת ההופעות המרהיבות בעיר.

 

 

פרטים נוספים:

Instagram: 

@wowshowvegas

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE