הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ווסט פוינט מבטלים את המוטו המפורסם: "חובה, כבוד, מדינה"
בצעד יוצא דופן האקדמיה הצבאית הכריזה על ביטול המוטו בהתייעצות עם בכירים בתוך המערכת הצבאית הקיימת - מבקרים טוענים, "סימן לכניעה למדיניות פרוגרסיבית"

האקדמיה הצבאית של ארצות הברית בווסט פוינט קיבלה את ההחלטה להסיר את המוטו "חובה, כבוד, מדינה" מהצהרת המשימה שלה.

במכתב שנשלח לסטודנטים ותומכים, אמר סגן גנרל סטיב גילנד כי הביטוי, שנוסף לראשונה להצהרת המשימה ב-1998, יוחלף במילים "ערכי הצבא".

"האחריות שלנו לייצר מנהיגים שילחמו וינצחו במלחמות האומה שלנו מחייבת אותנו להעריך את עצמנו באופן קבוע", כתב גילנד במכתב לצוערים ולתומכים ביום שני.

"לכן, במהלך השנה וחצי האחרונות, בעבודה עם מנהיגים מכל רחבי ווסט פוינט ובעלי עניין חיצוניים, סקרנו את החזון, המשימה והאסטרטגיה שלנו לשרת את המטרה הזו".

הוא המשיך: "כתוצאה מהערכה זו, המלצנו על הצהרת המשימה הבאה להנהגת הצבא הבכירה שלנו: 'לבנות, לחנך, להכשיר ולהעניק השראה לחיל הצוערים להיות מנהיגים בעלי אופי מחויבים לערכי הצבא ומוכנים. לכל החיים של שירות לצבא ולעם'".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סגן הגנרל אמר שהצהרת המשימה החדשה "קושרת את האקדמיה לצבא".

הוא הבהיר כי הביטוי הפטריוטי "תמיד" יישאר המוטו של בית הספר.

"חובה, כבוד, מדינה היא הבסיס לתרבות של האקדמיה הצבאית של ארצות הברית ותמיד יישאר המוטו שלנו", כתב.

"זה מגדיר מי אנחנו כמוסד וכבוגרי ווסט פוינט. שלוש המילים המקודשות הללו הן סימן ההיכר של חווית הצוערים וקושרות את הקו הארוך לאורך ההיסטוריה הגדולה שלנו".

מזכירת הצבא כריסטין וורמות' וראש המטה של הצבא רנדי ג'ורג' אישרו שניהם את השינוי.

המבקרים אומרים שהשינוי הוא הצעד האחרון של צבא ארה"ב ושל ווסט פוינט לדחיפת מדיניות "ערות".

"הצהרת המשימה המעודכנת שלנו מתמקדת במשימות החיוניות של המשימה לבנות, לחנך, לאמן ולהעניק השראה לחיל הצוערים להיות מנהיגי אופי, במטרה מפורשת להיות מחויבים לערכי הצבא ומוכנים לחיי שיירות", הסביר גילנד.

למרות הסרת הביטוי מהצהרת המשימה, אמר גילנד כי חובה, מדינה וכבוד באים לידי ביטוי בפעולות השונות של צוערי הצבא והחיילים, כגון "נאמנות אמיתית לחוקת ארה"ב, לצבא, ליחידה שלך, ולחיילים אחרים."

"ההתמקדות המוחלטת שלנו בפיתוח מנהיגים בעלי אופי המוכנים להוביל את חיילי הצבא שלנו בשדות קרב יותר ויותר קטלניים נותרה ללא שינוי", סיכם גילנד את המכתב וחתם עליו: "לך צבא! חובה כבוד מדינה!"

גילנד אמר ש-West Point שינה את הצהרת המשימה תשע פעמים ב-100 השנים האחרונות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE