הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק מתכוננת להשתלט על נכסי 'טראמפ' במחוז ווסטצ'סטר - "נדל"ן פריים בשווי מאות מיליונים"
במידה והנשיא לא ימציא דמי ערבות בסך 557 מיליון דולרים בקרוב (עד ה-25 במרץ) כדי לערער על פסק הדין בו נקנס ב-454 מיליון דולרים, כמה מנכסיו האייקונים ביותר עלולים להיתפס ולהילקח ממנו בכוח

מדינת ניו יורק מתכוננת לתפוס את נכסיו של דונלד טראמפ במחוז ווסטצ'סטר בעקבות פסק דין בו נמצא אשם בהונאה אזרחית, ושלאחריו נקנס בכ-454 מיליון דולרים.

המדינה רשמה את פסק הדין במחוז העשיר, בסימן לכך שנכסיו באזור עלולים להיות בסכנת תפיסה אם טראמפ לא יוכל לשלם סכום עתק על הגשת ערעור - הקרוב ל-560 מיליון דולרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

 

פסק הדין, מה-6 במרץ לא ציין במפורש אף אחד מנכסיו של טראמפ הנמצאים בסכנה, אך הוא מאפשר לתובעת הכללית לטיליה ג'יימס להבטיח ביתר קלות את שעבוד שניים מהנכסים היקרים ביותר של המיליארדר - 'מועדון הגולף הלאומי טראמפ ווסטצ'סטר', ואחוזת 'Seven Springs' המשתרעת על פני 900 דונמים שנותרו ברובם בעלי מראה טבעי, כך מדווח 'בלומברג'.

ג'יימס הצהירה שהיא מוכנה להתחיל ולתפוס את נכסי טראמפ אם יחמיץ את המועד האחרון של ה-25 במרץ בו יצטרך להפקיד ערבות בסך 120% מפסק הדין כדי לעכבו.

היא טרם החלה בתהליך, ורישום התיק במחוז ווסטצ'סטר גם לא אומר אוטומטית שהיא תנסה לתפוס את הנכסים - באופן מידית

עם זאת, מדובר בסימן ברור שהם בסכנה.

טראמפ, שנמצא בעיצומו של קמפיין נשיאותי, ביקש מבית משפט לערעורים בניו יורק לוותר על מתן הערבות הגבוהה בזמן שהוא מערער על פסק הדין, או לאפשר לו במקום לשלם סכום קטן יותר של כ-100 מיליון דולרים.

פסיקה על בקשה זו, שג'יימס מתנגדת לה - עשויה להתפרסם בקרוב.

טראמפ ובניו, דונלד טראמפ ג'וניור ואריק טראמפ, נמצאו אשמים על ידי השופט ארתור אנגורון בניפוח נכסיו של הנשיא לשעבר במטרה להשיג תנאים טובים יותר על הלוואות - פסק הדין התפרסם למרות שהבנקים המעורבים כולם העידו תחת שבועה כי הם עשו בדיקת נאותות פנימית משלהם והיו מרוצים מהקשר העסקי עם טייקון הנדל"ן שהפך לנשיא ארצות הברית לאחר מכן.

בהגשה מה-18 במרץ אמר טראמפ באמצעות עורכי דינו כי דמי הערבות העצומים "בלתי ניתנים להשגה", שכן חברות ביטוח לא ייקחו את הנדל"ן שלו כערבון - אלא רק מזומן, שטראמפ הזהיר בעבר שאין לו.

אם בית המשפט לא יעזור לו עם אפשרות לשלם ערבות נמוכה יותר, טראמפ סיפר כי הוא יצטרך למכור נכסים ב"מכירת בזק" כדי לגייס כספים.

נכסי טראמפ בתפוח הגדול כוללים את מגדל טראמפ המפורסם ואת גורד השחקים שלו הממוקם בוול סטריט 40.

הדמוקרטים, בינתיים יצאו לסיבוב ניצחון.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE