הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"עם ישראל חי!": סיוון אלאלוף לא מוותרת על האהבה הגדולה - לשמח אנשים ו"להרים ת'אווירה"
אם הזדמן לכם לראות שידור שלה, אתם תבינו על מה כל המהומה. במיוחד בימים אלה, השידורים החיים שלה (בפייסבוק) הופכים את התקופה המאתגרת בבית להרבה פחות קשה, בשבילנו וגם בשבילה

גילוי נאות: לפני השיחה עם סיוון כהן אלאלוף (43), מצב הרוח שלי, כמו של רבים אחרים, היה ירוד מאוד. למרבה המזל, כבר מהשנייה הראשונה, האנרגיה המדהימה שלה הרימה את מצב רוחי, שעלה ועלה עם המשך השיחה המרנינה - מה שמסביר את הפופולאריות והפירוגונים להם היא זוכה ברשת. למקרה שפספתם, סיוון מתחזקת פרופיל פייסבוק נפלא, שם היא משמחת אלפי ישראלים מרחבי העולם - היא עושה זאת באמצעות שידורים יומיים לאלפי הצופים שנהנים לראות אותה שרה, רוקדת, וכמובן, מבשלת.

בשגרה, יש לציין, לה ולבעלה יש 'לימו סרוויס' (שירות לימוזינות), שלאור המשבר חווה מכה קשה מאין כמוה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האם את.ה בהסגר מלא?

נכנסתי להסגר מלא כשבארץ נכנסו להסגר.

                      

עם מי את/ה נמצא בהסגר?

בעלי ניסים, שני הבנים שלי והדיירים מהגסט-האוס.

 

האם היית מעדיפ/ה להיות בישראל בתקופה זו?

"כן," היא עונה. "אבל לא בנסיבות הללו. אני אוהבת לשהות בישראל. עכשיו יותר מתמיד, הייתי שמחה להיות קרובה להורים שלי ולמשפחה כדי לעזור ולתמוך; למעשה, התיכנון המקורי היה להגיע בקיץ, אך כאמור, אני מעדיפה להישאר במקומי בנסיבות המלחיצות".

 

למה את/ה הכי מתגעגע/ת?

"אני בסדר עם הבידוד", היא מתבדחת. "יש לי 1000 ומשהו צופים בכל יום. זה ממלא אותי ואני נהנית מהרבה פירגונים. בקיצור שגרה...".

 

על מה בתקופה זו את/ה הכי אסירת תודה?

"על המשפחה," היא עונה, ומיד מתקנת "קודם כל לה'". "תהיה אסיר תודה, הכל הבל הבלים והכל זה לטובה – עינינו הרואות, העולם מתקיים גם ללא החומרנות והפריווילגיה. המשבר הנוכחי מכניס אותך לפרופורציות".

 

איך נערכת להסגר

"האמת הייתי שאננה. אני שונאת לערוך קניות," היא מגלה. "חברות שלי, שכבר הספיקו 'לעבור' על כל הסופרים, לחצו עלי לעשות קניות והתריעו כי המדפים ריקים. כשהבנתי את חומרת המצב התייצבתי אצל 'מיסטר כושר' (Mr. Kosher) וקניתי בערך את כל הקצביה. כל עוד יש בשר, הכל טוב ואני רגועה".

ומה לגבי מוצרים יבשים? היא מספרת שיש לה חבר, נהג משאית במקצועו, שיצא לנסיעת עבודה בת שבועיים – "ביקשתי ממנו שיעצור באיזו עיר בדרך ויביא לי נייר טואלט ועוד כמה מוצרים שאני צריכה. עכשיו, נותר רק לחכות שישוב". ללא ספק, בחורה רבת תושייה.

 

מה הדבר הכי הזוי / מוגזם שרכשת לימי ההסגר?

"אוכל, ברגיל. לא התחרפנתי כי ידעתי שלא ייחסר. גם עכשיו, אם תלך לסופר, יש הכל".

ואנ שואלים, מה זה סופר?!

 

אם יש ילדים- מה את/ה עושה עם הילדים בבית? איזה פעילויות משפחתיות?

לסיוון וניסים יש שני בנים בוגרים – 18 ו-20 – איתם היא יוצאת להליכה עם הכלבים.

"הולכים עם הכלבים, משחקים פינג פונג. הבנים שלי משחקים בפלייסטיישן, שם הם מתקשרים עם החברים". היא מגלה לי שהבנים שלה עברו לשעון ישראל – ערים בלילה וישנים במהלך היום. "גם אני וניסים, אין מה לעשות".

כששאלתי אותה אם קשה לה להחזיק את הילדים בבית, היא ענתה, "הם מתים לצאת. קשה להחזיק אותם בבית, אבל אני מפחידה אותם ושולחת אינספור סרטונים מפחידים, במטרה שיבינו את חומרת השעה".

 

ממה את/ה הכי מפחד/ת ?

שאחד מבני המשפחה יידבק.

 

כשנחזור לשגרה, מה לדעתך יהיה הדבר הראשון שתעשה?

"סוגרת כרטיסים לארץ, דבר ראשון!"

כאמור עם פרוץ המגפה, המשפחה המסוגרת ביטלה את חופשת הקיץ שתכננה.

 

אם כבר מסתגרים בבית, עם איזה סלב / איזה דמות היית רוצה להעביר את הזמן?

"אייל גולן או משה פרץ, שיבואו לעשות לי שמח". היא מספרת שבמסגרת אחד השידורים שלה דודו אהרון עלה לשידור (בפייסטיים) והקדיש את השיר "אמא" לכל האימהות. "היה מרגש ברמות".

 

האם יש לך סדר יום קבוע? אם כן, מהו?

"קמה, שמה מוזיקה, משחזרת מה הכנתי אתמול וחושבת-אם יש שאריות-מה אפשר להכין מהם; עולה לשידור וכך ממלאת מצברים, "אפילו ניסים (בעלי) משתתף בשידורים!".

 

לאיזה מסעדה / בר הכי הייתם רוצים לצאת לבלות עכשיו?

"ממילא (לוס אנג'לס, קליפורניה) – קצת חפלה ואווירה מרימה".

 

איזה סדרה הכי הייתם רוצים שתחזור לשידור? או על איזה סדרה או סרט אתם ממליצים?

פאודה.

 

האם גם בימים כאלו אתה מרגיש/ה את האחדות של הישראלים שחיים פה? או כל אחד לעצמו?

"תמיד יש אחדות, במיוחד בעתות מצוקה. גם אם אתה לא מסמפת או אוהב מישהו, עדיין יש את הדאגה. אנחנו עם אחד עם אלוקים אחד וכך אנו ננצח"

"עם ישראל חי!"

 

קבלו טעימה:

 

על לא דבר!

6% לא
94% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE