הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבטה בראשה של נערה תמימה בבטון עד אובדן הכרה ופרכוסים במקרה שזעזע את ארה"ב, אך עתה משפחתה טוענת - "היא הקורבן"
משפחתה של מורניס דיקאל טוענת כי הבת הצעירה שהכתה באכזריות קשה את ריילי גיין והובילה אותה למצב הקרוב למוות קליני היא למעשה הקורבן האמיתי, למרות הסרטונים שהוכיחו את ניסיון הרצח

משפחתה של הנערה שהיכתה את חברתה לספסל הלימודים כמעט למוות בסנט לואיס, מיזורי, ושיתכן כי הפכה אותה לצמח, טוענת כי הנערה המכה היא למעשה 'הקורבן האמיתי', וכי "רק התגוננה על עצמה" מפני בריונות.

עתה המשפחה אף מנסה לגייס כספים למען הגנתה המשפטית.

כן. באמת.

צילומי וידאו שמפאת אכזריותם נחסוך מקוראינו, הראו את הכאתה הפרועה של הנערה המדוברת, תלמידת תיכון חסרת אונים בשם קיילי גיין אשר ראשה הוטח בעוצמה בבטון מספר פעמים.

כה קשות היו המכות עד שקיילי נאבקת עתה על חייה עם שברים בגולגלת, דימום מוחי, ונזק לאונתה הקדמית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אבל לפי משפחתה של מורניס דיקאל, שפתחה בעצומה באתר 'Change.org', הסרטון שבו היא מטיחה שוב ושוב את ראשה של הקורבן על קרקע הבטון, למעשה מראה את דקל "מתגוננת מפני הטרדה ובריונות".

העצומה שמחובר לה לינק לעמוד אחר בו המשפחה מבקשת לתרום כסף לצעירה המוחזקת כעת באשמת ניסיון רצח, (אישום שעלול להפוך לרצח) - טוענת כי בת ה-15 "מעולם לא הייתה בצרות" וכי "עבודתה כתלמידה הייתה נגועה בבריונות שנאלצה לסבול בבית הספר".

המשפחה קוראת לקצין הנוער הראשי ריק גיינס מבית המשפט המחוזי ה-21 "שלא להאשים את מורניס כמבוגרת" מכיוון שהיא "רק הגנה על עצמה בנסיבות אינטנסיביות של קרב".

המשפחה גם ביקשה בקמפיין ה-GoFundMe לגייס מהציבור כ-150,000 דולרים, אך הדף נסגר (בצדק) תוך שעות.

תיכון הייזלווד איסט שבו החלה המריבה שנגררה לרחוב, מורכב מ-96.7% תלמידים שחורים ומ-1.4% תלמידים לבנים - ובעבר דווח בו על היסטוריה ארוכה בת עשרות שנים של מקרי גזענות כנגד תלמידים לבנים אשר לוו במקרי בריונות ואלימות קשים - למרות זאת, התיכון זכה בפרס 'מנהיגות הגיוון, השוויון וההכללה' של המחוז הבית ספרי לשנת 2022.

 

בינתיים, קמפיין GoFundMe עבור הקורבן האמיתי גייס עד עתה כ-380,000 דולרים בתרומות.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE