הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: נחשף ניסוי סודי ל'ירי' אירוסולים לשמיים שמעל סן פרנסיסקו במטרה 'להגדיל את טווח הכיסוי של העננים'
עוד קונספירציה מתאמתת? ניסוי שעורך הצי האמריקאי באישור פדרלי אמור לשגר טריליוני חלקיקי אירוסול אל השמיים במטרה ליצור עננים רבים יותר ולעצור בכך את התחממות כדור הארץ - בעבר ניסוי דומה שיזם ביל גייטס בשיתוף אוניברסיטת הרווארד בוטל

פרויקט סודי שנערך מסיפונה של נושאת מטוסים העוגנת במפרץ סן פרנסיסקו יירה לשמיים טריליוני חלקיקי אירוסול כדי להגדיל את כיסוי העננים בשם מניעת התחממות כדור הארץ, נחשף, אך הפרטים אודותיו צונזרו כדי למנוע מהציבור 'תגובה חריפה'.

הניסוי מכונה "המבחן החיצוני הראשון של אמריקה להגבלת ההתחממות הגלובלית".

"פרויקט ה-Coastal Atmospheric Aerosol Research and Engagement, או בקיצור ה-CAARE, משתמש במכשירי ריסוס שנבנו במיוחד כדי לירות טריליוני חלקיקי אירוסול לשמיים במאמץ להגביר את הצפיפות - ויכולת ההחזר - של עננים ימיים", כך מדווח ה-Scientific American.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הניסוי מתרחש, כאשר התנאים מאפשרים זאת, על גבי נושאת המטוסים 'הורנט' שבאלמדה, קליפורניה, ויימשך עד סוף מאי, על בסיס טופס-אישור של שינויי מזג האוויר שהצוות הגיש לרגולטורים הפדרליים", לשון כתב-העת.

 

 

הדיווח מציין כי יש מעט נתונים על ההשפעות השליליות הפוטנציאליות של פרויקט גיאו-הנדסי שכזה וכי הוא "עלול לפגוע גם בקהילות ובמערכות אקולוגיות בדרכים בלתי צפויות".

שוצ'י טלתי, מנכ"ל 'הברית לדיונים צודקים בנושאי הנדסה גיאוגרפית סולארית', ציין כי הניסוי "נשמר בסוד" עם מעט מעורבות ציבורית.

ניסוי דומה שהיה אמור להתבצע מעל שוודיה על ידי אוניברסיטת הרווארד וקיבל בעבר מימון מביל גייטס בוטל בחודש שעבר לאחר התנגדות מצד פעילים וקבוצות ילידים.

הדיווח של ה'סיינטיפיק אמריקן' מזהיר שיצירת כיסוי עננים באופן מלאכותי "עלולה לשנות את דפוסי מזג האוויר בדרכים לא ברורות ולהגביל את הפרודוקטיביות של דיג ושל גידולי חוות".

המשתתפים בפרויקט סירבו לענות על שאלות שנשלחו בדוא"ל או להיענות לבקשות להתראיין על הניסוי.

לפי דיווח של ה'ניו יורק טיימס', הסודיות מבוססת על חששות שאם הציבור ידע את מלוא היקף הניסוי המתרחש, "מבקרים ינסו לעצור אותו".

"ההיסטוריה הראתה לנו שכאשר אנו מכניסים את עצמנו לניסיונות לשינוי הטבע, תמיד ישנן השלכות לא רצויות חמורות מאוד", אמר גרג גולדסמית', דיקן עמית למחקר ופיתוח מאוניברסיטת צ'פמן.

חוקרי קונספירציה טוענים זה מכבר שניסויים כאלה מתרחשים במשך שנים, אפילו עשרות שנים, כאשר חלקם אף טוענים ששינוי מזג האוויר בוצע באמצעות "כימטרילים" ששוחררו מכלי טיס צבאיים ומסחריים.

תיאוריית הקונספירציה העוסקת ב-chemtrail, קיימת לפחות משנות ה-90 המוקדמות, מתבססת על טענות לפיהן מנועי הסילון של כלי טיס משחררים בשמיים במשך שעות חומרים וגם מייצרים כיסויי עננים דה פקטו כדי לחסום את השמש.

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE