הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיאטנית מסבירה: זו הסיבה שכדאי לכם לאכול בננות ירוקות
כולם מחפשים את הבננות הצהובות ביותר – אבל בפעם הבאה שתלכו למחלקת הירקות והפירות בסופר, תשקלו לקנות בננות לא בשלות שכן יש להן "יתרונות בריאותיים חיוביים מאוד"

כשאנחנו מגיעים למחלקת הירקות בסופר, או פשוט לירקן, סביר להניח שרובנו נבחר את הבננות הבשלות ביותר – כמה שפחות שחורות, ובטח שלא ירוקות.

אבל דיאטנית אוסטרלית מנסה לשנות את הדעה הרווחת – וטוענת שבננות ירוקות מלאות ביתרונות בריאותיים שיכולים לסייע לנו לרדת במשקל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לדבריה של סוזי בורל, בננות לא בשלות הן פחות מתוקות, ובאופן טבעי מכילות פחות סוכר מאשר פירות שהם כן בשלים.

היא הצביעה על העמילנים הבריאים שיש בהם המועילים לבריאות המעיים: "בננות ירוקות מציעות מנה משמעותית של עמילן פרה-ביוטי רב עוצמה, הקשור למספר יתרונות בריאותיים חיוביים מאוד".

"יש שם עמילן עמיד, שהוא סוג של סיבים שלא מתעכלים עד שהם מגיעים למעי הגס – שם הם מסייעים לנו ליצור חיידקים טובים שעוזרים לשמור על בריאות המעיים", אמרה בורל, וציינה שעמילן עמיד נמצא בכמה מזונות ספציפיים – כולל תפוחי אדמה מבושלים ומקוררים, ובננות ירוקות.

גם לפי האתר Healthline, בננות ירוקות מכילות בעיקר עמילן עמיד – שמתפרק ככל שהבננות הופכות לצהובות יותר, אז העמילן הופך לסוכרים.

יתרה מכך, הדיאטנית בורל המליצה לשמור על קליפות הבננה ולהוסיף אותן לשייקים, מאפים או תבשילים אחרים – מה שלטענתה יגביר באופן משמעותי את הצריכה התזונתית.

"אתם תגדילו את תכולת הסיבים הכוללת בעשרה אחוזים לפחות. תקבלו כמעט 20% יותר ויטמין B6 וכמעט 20 אחוזים יותר של ויטמין C, כמו גם יותר אשלגן ומגנזיום".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE