הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפעם באמת לא צריך לדמיין: ביאנקה סנסורי בשמלה שקופה לחלוטין
קניה ווסט ואשתו בת ה-29 יצאו לארוחת ערב בלוס אנג'לס - ופעם נוספת הצליחו להכניס את כולם לשוק עם בחירות האופנה הפרובוקטיביות של האדריכלית האוסטרלית

כבר התרגלנו לראות את ביאנקה סנסורי לבושה בבגדים מאוד פרובוקטיביים – אבל הפעם אשתו של קניה ווסט לא השאירה מקום לדמיון.

ביום ראשון האחרון, ווסט בן ה-46 וסנסורי בת ה-29 יצאו לארוחת ערב בלוס אנג'לס. הראפר השנוי במחלוקת לא הפתיע עם ההופעה שלו – שחורה מכף רגל ועד ראש, כולל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: BACKGRID)

 

והאמת שגם האדריכלית האוסטרלית לא הפתיעה, אבל כן יצרה כותרות חדשות. היא לבשה שמלת סטרפלס שלושת רבעי שלא רק צמודה על הגוף – אלא גם שקופה לחלוטין, כאשר סנסורי לא לבשה חזיה ולא תחתונים.

בת ה-29, שהלכה יד ביד עם בעלה, השלימה את הלוק עם עקב אדום וגרביונים אדומים עד הברך.

 

(צילום: BACKGRID)

 

הופעתה החושפנית של סנסורי הגיעה ימים אחרי שהיא יצאה לדייט עם בעלה, כאשר היא לובשת חזיית תחרה שחורה וגרביוני תחרה בהירים. גם אז היא לא לבשה תחתונים, אך כן דאגה לשמור על סוג של צניעות כאשר הלכה בעודה מחזיקה את תיק היד השחור שלה שמכסה את החלק האינטימי הקדמי.

 

(צילום: BACKGRID)

 

עם כל הכותרות שהשניים תופסים, שלרוב קשורות ללבוש הפרובוקטיבי של סנסורי – גולשים רבים העלו פעם אחר פעם שווסט מפעיל מניפולציה על אשתו.

אבל בחודש שעבר מקור הדגיש כי סנסורי היא המוח מאחורי הבחירות הנועזות שלה: "אנשים מתבלבלים עם היצירתיות של ביאנקה... היא פרפורמית, ממש כמו Ye".

 

 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE