הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"מהומות בדרך": מהגרים בניו יורק רותחים מזעם לאחר שנלקחו מהם החדרים במלונות היוקרה בהם גרו במשך שנים
במשך שנים לנו מהגרים בלתי חוקיים רבים במלונות יוקרה ברחבי 5 הרובעים במימון משלם המסים, עתה משתמה החגיגה רבים מהם מנסים לאיים על החוק והסדר בתביעה להשיב את התנאים המפנקים

העיר ניו יורק עלולה למצוא את עצמה על סף מהומות אשר ילוו באי שקט חברתי גובר לאחר שמאות מהגרים הציפו את שטח בית העירייה במנהטן כדי למחות על צמצום מקומות הלינה היוקרתיים בהם ישנו בחדרי המלון (במימון שלנו, משלמי המסים) ברחבי התפוח הגדול.

אשלי סנט קלייר מה"בבילון בי" פרסמה ב-X תמונה מטרידה של מהגרים "המציפים את בניין העירייה של ניו יורק במחאה על העברתם למקלטים והעברתם ממלונות היוקרה".

אילון מאסק הגיב ב"וואו", בעוד משתמש X אחר פרסם סרטון של מהגרים זועמים המתקהלים סביב בניין העירייה.

האבטחה תוגברה מכיוון שהמצב נותר מתוח בשטח.

מחאת המהגרים מגיעה יום אחד לאחר שקבוצות פרו-פלסטיניות שיתקו תשתיות קריטיות בפריסה ארצית ברחבי אזורי מטרו שונים בארה"ב, כולל בגשר ברוקלין.

הסיכון לאי יציבות חברתית ברחבי אמריקה הולך וגדל ככל שממשל ביידן (דרך הגבול הדרומי הפתוח), בשיתוף רשת צללים של ארגונים לא ממשלתיים, מאפשר את הפלישה הגדולה ביותר של בלתי חוקיים שאומה זו ראתה אי פעם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מתן אפשרות למיליוני אנשים בלתי מפוקחים ממדינות עולם שלישי - שחלקם שונאים את ארצות הברית ורגילים לאלימות - להיכנס למדינה בלא פיקוח מייצרת אפשרות של סערה מושלמת שתכלול אי שקט חברתי מתגלגל במידה והדמוקרטים יפסיקו להוציא את כספי משלם המסים על חדרי מלון מפוארים, ארוחות מפוארות, וקצבאות חודשיות לבלתי חוקיים.

איומי התסיסה החברתית מכיוונם של מהגרים אלה עלולים להפוך לאיום על הביטחון לאומי שיש פקידים הנבוכים מכדי להכיר בו.

המבקרים טוענים כי הדמוקרטים מסכנים את בריאותם ובטיחותם של אזרחים שומרי חוק ושל המדינה כולה במטרה להצליח בבחירות עתידיות ולשנות את מרקם האוכלוסין.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE