הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: קיפאון במחירי השכירות בעיר שנותרו ללא שינוי בחודש ינואר
החדשות הטובות לשוכרים- המחירים לא עלו מתחילת השנה. הפחות טובות- הם עדיין גבוהים

חודש ינואר הביא עמו רוגע וקיפאון לשוק השכירויות בסן פרנסיסקו, שכן ארבעה אתרים פופולאריים בתחום השכירות דיווחו כי המחיר הממוצע של דירת חדר בעיר נשאר כפי שהיה בתחילתו, ומחירו כמעט ולא השתנה מאז תקופת טרום ראשית השנה החדשה. באתר Zumper, נראה כי מדובר ב "חודש של דמי שכירות יציבים, עם שלושת המחירים היקרים ביותר עבור דירות עם חדר אחד ללא כל שינוי". היינו, סן פרנסיסקו נותרה בממוצע ללא כל שינוי של 3400$ בחודש. יחד עם זאת רואים עלייה של 2.7 אחוזים משנת 2017, אך הממוצע השנתי של 2017 ירד ב5.4 אחוזים לעומת 2016. אם מסתכלים על ציר זמן ארוך, מדובר בירידה. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



כמובן, על ציר זמן ארוך עוד יותר, מדובר על גידול של יותר מ -1,000 אחוזים מהמאה הקודמת, כאשר ניתן היה לשכור דירת חדר עבור 50 סנט בשבוע, כך שעדיף לברך על הקיים ולשמור עליו. המתחרה ApartmentList פרסמו חדשות טובות, כשהם מציינים, כי בחודש ינואר שכר הדירה היה "בירידה חודש אחר חודש ב-60 מתוך 100 הערים הגדולות". ואפילו חדשות יותר טובות: סן פרנסיסקו הייתה אחת הערים הללו עם ירידה קלה של 0.2 אחוזים חודש אחר חודש.  רק בבקשה, אל תפתחו את כל השמפניות שיש לכם בבת אחת. 

דירת חדר שינה אחד באתר ApartmentList עלתה בחודש ינואר כ -2,390 דולר לחודש. שימו לב כי מדובר בעלייה של 0.3 אחוזים בכל שנה, טכנית מדובר בחדשות רעות, אך לא ברמה כזו שזה באמת משנה משהו, כאשר חודש ינואר ממשיך להיות בלתי מספק עד כמה שרק ניתן. RENTCafe המשיך את המגמה עם דמי השכירות הגבוהים ביותר בממוצע עבור דירת חדר שינה אחד ב 3,448 $ לחודש, עלייה של 0.6 אחוז מאז דצמבר, לעומת 3,500 $.

רק Abodo דיווחו על עלייה יציבה ומשמעותית בכל חודש, כך שדירה שם זינקה ב1.45 אחוזים ל-3,293 דולר, אך זה קשור בהירידה השנתית הגדולה והעקבית. בזמן זה בדיוק, בשנה שעברה דירה דומה עלתה 3,500 דולר. רק לשם השוואה, דירת חדר שינה אחד בסן פרנסיסקו באתר Craigslist עלתה השבוע ממוצע של 3,029 $ לחודש.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE