הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גופה שנשרפה עברה ביתור במסעדה והועברה באמצעות רכבת המטרו – חשוד במעשה נעצר
כוחות המשטרה עצרו את ולנטינו גוטיירז בן ה-56 שעל פי החשד רצח את קורבנו במסעדה בפסדינה והמשיך בנסיעה בקו המטרו אל עבר שכונת CYPRESS PARK שם, הצית את הגופה. על פי עדויות יתכן כי מדובר בבת זוגו

חשוד בן 56 נעצר בעקבות מציאת הגופה בשבוע שעבר, סמוך לסניף הום דיפו בלוס אנג'לס. מפרטי החקירה נודע כי הקורבן ,ששמו טרם הותר לפרסום, בותר  לאחר מותו וחלקי גופתו הועברו באמצעות מזוודה על גבי רכבת ה"מטרו גולד ליין" ממסעדה נטושה באזור פסדנה שם ככל הנראה הוא נרצח ועבר ביתור.המסעדה בפסדנה זוהתה כ "דונה רוזה בייקרי וטאקורייה" הממוקמת ברחוב ארויו פארקווי 557.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מקום מציאת הגופה בלוס אנג'לס
על פי הדיווחים האירוע החל ביום חמישי האחרון, במסעדת "דונה רוזה"  בעיר פסדינה, שם מסיבה שעדיין איננה ברורה, התרחש הרצח במהלכו ביתר, על פי החשד, ולנטינו גוטיארז בן ה-56 את גופת קורבנו וארז את חלקיה במזוודה אותה נשא עימו בנסיעה ברכבת בדרכו לעבר מרכז לוס אנג'לס, בשכונת CYPRESS PARK  שם על פי החשד, בסמוך לסניף הום דיפו, הצית את הגופה ונמלט מהמקום. סמוך לשעה 2 לפנות בוקר הוזעקו שוטרים לזירת האירוע לאחר דיווחים על שריפה וגילו את שרידי הגופה.


המסעדה בפסדינה שם ככל הנראה החל האירוע

מצלמות אבטחה במקום סייעו לאיתור החשוד במהלך סוף השבוע והוא מוחזק כעת במעצר בערבות שיחרור של 2 מיליון דולר. עד לרגע זה, חוקרי המחלקה הפתולוגית במחוז לוס אנג'לס לא הצליחו לזהות את מינו או גילו של הקורבן אך על פי עדות מכרו של גוטיארז, הוא נהג לשהות במקלט לחסרי בית ביחד עם בת זוגו ולא מן הנמנע שמדובר בה.


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE