הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחקרים מראים: יש מרכיבי מזון שמזרזים את חילוף החומרים, שורפים שומן ומפרקים שומן עודף
לחומצה האצטית, שנמצאת בחומץ תפוחים, תכונות המסייעות בספיגת הברזל בגוף. רמות גבוהות של ברזל מגדילות את צריכת החמצן, מצב אשר מעלה את קצב חילוף החומרים, ובכך מסייע לגוף לשרוף באופן טבעי שומן

מחקרים מראים, כי צריכתם של מרכיבי מזון מסוימים עשויה לעזור לגוף לזרז את חילוף החומרים, לשרוף שומן ולפרק שומן עודף. בין מוצרי המזון הביתיים הנפוצים, שעשויים לסייע לגוף לשרוף שומן אפשר למצוא גם, שמן קוקוס, חומץ תפוחים, קנבוס (Hemp) ופלפל קאיין. ההשפעות של מרכיבים אלה על שריפת שומן אינן מוכחות. כמו כן, צריכת המרכיבים בפני עצמה לא תעזור לירידה במשקל. עם זאת, חומרים אלה מסייעים בתהליך שריפת השומן.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חמצון שומן נמצא בקשר ישיר עם שריפת אנרגיה ואובדן משקל הגוף ושומן


שמן קוקוס
שמן קוקוס מכיל טריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית. ממחקר, שנערך על ידי סנט אונג וג'ונס, במגזין הבינלאומי, בנוגע להשמנת יתר והפרעות קשורות, עולה, כי הצריכה של טריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית, לעומת טריגליצרידים מסורתיים ארוכי שרשרת כמו שמן זית, מגבירה את חמצון השומן. חמצון שומן נמצא בקשר ישיר עם שריפת אנרגיה ואובדן משקל הגוף ושומן. התהליך מתבצע באמצעות תגובה תרמו-גנית של החלפת טריגליצרידים בעלי שרשרת בינונית עם טריגליצרידים בעלי שרשרת ארוכה. הייחודיות האנטומית של שמן הקוקוס מגבירה את חילוף החומרים, שורפת קלוריות ומסייעת לשרוף שומנים תזונתיים.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא מרכיב ביתי נפוץ, אשר קיבל תשומת לב רבה בשל יכולתו לעזור בשריפת שומן. מחקר, שפורסם במגזין העוסק בביוטכנולוגיה ובביוכימיה, ייחס לחומצה האצטית, שנמצאת בחומץ תפוחים, תכונות המסייעות בספיגת הברזל בגוף. רמות גבוהות של ברזל מגדילות את צריכת החמצן, מצב אשר מעלה את קצב חילוף החומרים, ובכך מסייע לגוף לשרוף באופן טבעי שומן. חומץ תפוחים מכיל גם רמות גבוהות של אשלגן, אלמנט שמסלק נתרן מהגוף. תהליך זה מסיר את משקל המים.

קַנָבוֹס (Hemp)
קנבוס הוא מרכיב עשיר בחלבון ובסיבים ונטול כולסטרול. הוא זמין בצורות של אבקה, שמן, אגוזים, וזרעים. חלבון קנבוס מכיל פיטו-כימיקלים, אומגה 3, אומגה 6 ו-9 חומצות שומן חיוניות. אומגה 6 היא חומצת שומן חיונית. היא משגרת כימיקלים לתאי שומן, שעוזרים לשחרר שומן מאוחסן. מחקר שנערך על ידי הדוקטור לרפואה נטורופתית, נטשה טרנר, אישר שחומצה זו, החומצה הגמא-לינולאית שנמצאת בקנבוס, היא כימיקל שמפחית את השומן באזור הבטן ומסייע במניעת עלייה במשקל.

פלפל קאיין
פלפל קאיין, הידוע בעיקר בשל חריפותו, הוא גם מרכיב שורף שומן. על פי מחקר שפורסם בכתב עת לתזונה וחקר הוויטמינים, פלפל קאיין מכיל בעיקר קפסאיצין. זהו מרכיב שאחראי למדדים מטבוליים מוגברים, רמות גבוהות של חמצון שומן ועיכול טוב יותר. בנוסף לשריפת שומן באמצעות חמצון, צריכת פלפל קאיין על בסיס קבוע לפני הארוחה מסייעת בליפוליזה, שהוא התהליך הטבעי של פירוק עודף שומן בגוף.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE