הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כוכבת "סמולוויל", השחקנית אליסון מאק, נעצרה באשמת גיוס נשים שישמשו שפחות מין למנהיג כת
מאק שמשה כשלישית בהיררכיית הארגון והנשים נאלצו למלא אחר הוראותיה במשך כל היום, כשהן עוברות התעללות ו"מעשים של כבוד כלפי מנהיג הכת"

הפרשיה המוזרה על כוכבת הסדרה "סמולוויל", השחקנית אליסון מאק (35), שגייסה נשים על מנת שישמשו שפחות מין עבור מנהיג כת, בשם NXIUM (נקסיום), שימשה נושא לפרק שם בתכנית 20/20. בתכנית נחשפו נשים שהצטרפו לכת אותה מנהיג, קית' רניארי.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בין הפעולות שהנשים נדרשו לעשות, היו גם מקלחות קרות, צום של 12 שעות מדי יום וקיום יחסי מין עם המנהיג 

הנשים שהצטרפו לכת, חשבו כי מדובר בכת שאמורה להעצים נשים, אולם בפועל, הנשים שהצטרפו אליה עברו שטיפת מח, העבירו לרניארי כספים, קיימו אתו יחסי מין ונאלצו לעבור צריבה של סמל המורכב מראשי התיבות של שמו. הצריבה הכואבת נעשתה באזור המפשעה, ללא הרדמה וכשמספר נשים חברות הכת, אוחזות באישה שהתפתלה מכאבים.

בין חברות הכת היו גם היורשות של "סיגראם", שרה וקלייר ברונפמן, בנותיו של הביליונר והפילנתרופ, אדגר ברונפמן. הכת השתמשה בהן כבנק וסחטה מהן 150 מיליון דולר.

קורבן נוסף של רניארי היא אינדיה, בתה של השחקנית קת'רין אוקסנברג כוכבת הסדרה "שושלת". אוקסנברג השתתפה בשני מפגשים של הכת, אך הבינה שזה לא בשבילה ועזבה. בתה נלכדה בציפורני הכת וסירבה לעזוב, מה שיצר קרע בינה לבין אמה.

מאק, היתה אחת הנשים היותר פעילות בכת ולפי יחצ"ן הארגון לשעבר, שמשה כשלישית בהיררכיית הארגון. מכתב האישום, שהוגש נגד השחקנית, עולה, כי בשנת 2007 גייסה מאק לפחות 25 נשים לכת. הנשים נאלצו למלא אחר הוראותיה במשך כל היום, כשהן עוברות התעללות ו"מעשים של כבוד כלפי השליט", הלא הוא רניארי. בין הפעולות שהנשים נדרשו לעשות, היו גם מקלחות קרות, צום של 12 שעות מדי יום וקיום יחסי מין עם רניארי.

גם מאק עצמה נאלצה לבצע שורה של משימות, כגון ריצה בת 65 ק"מ מדי שבוע ודיאטה מחמירה של עד 800 קלוריות ביום. בין שאר המטלות שלה היה גם גיוס נשים לכת והיא עשתה זאת בהצלחה.

גם השחקנית קריסטין קרוק, מהסדרה "סמולוויל", היתה חברה בכת. השבוע צייצה קרוק בטוויטר, כי עזבה את הכת כשהבחינה שדברים מוזרים מתרחשים בה. קרוק הצטרפה לכת בסוף שנת 2005 והיא היתה זו שגייסה את חברתה לסדרה, מאק. רניארי השתמש בשחקניות הידועות על מנת למשוך עוד מאמינות.

גם מאק עצמה נאלצה לבצע שורה של משימות, כגון ריצה בת 65 ק"מ מדי שבוע ודיאטה מחמירה של עד 800 קלוריות ביום

אך קרוק עזבה, בעוד שמאק נשארה בכת ועמדה לצדו, כשנעצר בשבוע שעבר, בווילת המחבוא שלו במקסיקו. קרוק: "עזבתי לפני חמש שנים והיה לי קשר מינימלי עם מי שעדיין היו מעורבים. אני מזועזעת ונגעלת ממה שהקבוצה הפכה להיות. תודה לכל הנשים האמיצות שלקחו צעד קדימה על מנת לשתף את סיפורן ולחשוף את אחוות ה-DOS".

ה-DOS היה ארגון פנימי של נקסיום, בו היו חברות נשים צעירות שנסחטו ונדרשו לספק מדי שבוע חומרים, כגון צילומי עירום, שישמשו לסחיטתן במידה ויחליטו לעזוב את הארגון. באזור המפשעה של הנשים נצרב סמל עם ראשי התיבות KR AM, לציון שמם של המנהיג ובת זוגו.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE