הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תזיזו את התחת: הזנחת שרירי הישבן עלולה לפגוע ביציבה ובחצי התחתון של הגוף
אין צורך לרכוש מנוי לחדר הכושר על מנת לשפר את מצבם של שרירי הישבן ולאמן אותם; הכתבה הבאה מציגה כמה המלצות שיסייעו בשיפור מצבם ועיצובם, על מנת להדק את הגוף ולשמור על היציבה והבריאות

בימים בהם אימוני "טוורקינג" הם חלק בלתי נפרד מטבלת השיעורים שמציעים בחדרי כושר וכולם דואגים לשרירי הישבן שלהם, אי אפשר להתעלם מאלה שצמודים אלינו מאחור. גם ללא קשר לטרנד שמרים לכולם את הישבן, השרירים הישבן הם חלק השרירים הגדולים ביותר בגוף האדם. הזנחת אימון השרירים האלה עלולה להחליש את כל חציו התחתון של הגוף באופן משמעותי ולפגוע ביציבה ובבריאות. הנה כמה המלצות של מומחים לכושר גופני שיסייעו בשיפור מצבם הפיסי של שרירי הישבן ובעיצובם, על מנת להדק את הגוף, לשפר את היציבה והבריאות.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מומלץ לכווץ את שרירי הישבן כשמתרוממים לעמידה

חשוב ליהנות בזמן אימוני כושר וגם במהלך התרגילים לעיצוב הגוף התחתון. בהמשך לכך מומלץ לבחור נעימים ומהנים, כגון הליכה, רכיבה על אופניים, ריקוד או פעילות גופנית בפארק.

אין צורך לרכוש מנוי לחדר הכושר על מנת לשפר את מצבם של שרירי הישבן ולאמן אותם. אפשר לבצע את התרגילים הדרושים לכך בכל מקום ובכל עת, כגון כיווצים, ירידה לעמידת סומו וחזרה לעמידה, ושילוב שלהם. כשמבצעים כיווצים, חשוב לזכור לכווץ את האגן פנימה ומטה, להדק את השרירים הפנימיים ואת שרירי הישבן על מנת להגיע לשליטה מקסימלית.

כשמבצעים ירידה לעמידת סומו וחזרה לעמידה, חשוב לוודא שהבהונות פונות כלפי חוץ, שמאריכים את הצוואר ושהכתפיים נמצאות מעל לירכיים. כמו כן, יש לכווץ את שרירי הישבן כשמתרוממים לעמידה.

על מנת לייצר התנגדות גבוהה יותר, שמסייעת בבניית שרירי הישבן, מומלץ להשתמש בחגורות בעובי 9 אינץ'. מניחים את החגורות מתחת לברך כשמבצעים ירידה לעמידת סומו וחזרה לעמידה. יש להניח את הרצועה ליד השוקיים על מנת להשיג התנגדות רבה יותר ועל מנת לשרוף יותר קלוריות.

אין צורך לרכוש מנוי לחדר הכושר על מנת לשפר את מצבם של שרירי הישבן ולאמן אותם

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE