הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בסרט הזה הלב פועם בחזקה: פרסום, הצלחה וסיבוב הופעות או לשלוח את הבת ללימודים בקולג'?
הסרט מספר על אב ובתו ששירם זוכה להצלחה אדירה בספוטיפיי. הבעיות מתחילות כשהאב נדרש להחליט אם הוא נסחף אחר ההצלחה או שיאפשר לבתו להמשיך ללימודים בקולג'

בסוף השבוע הנוכחי מתקיימות הקרנות הבכורה של הסרט, Hearts Beat Loud, המספר על אב ובתו ששירם זוכה להצלחה אדירה בספוטיפיי. הבעיות מתחילות כשהאב נדרש להחליט אם הוא נסחף אחר ההצלחה או שיאפשר לבתו להמשיך ללימודים בקולג'. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כשספוטיפיי מגיע לקדמת המסך


האלמן המבוגר, פרנק, הוא הבעלים של "רד הוק רקורדס", שמקים להקה עם בתו בת העשרה, סם, זמן קצר לפני שהיא עוזבת את הבית על מנת להתחיל את לימודיה בקולג', בקליפורניה. השניים עוסקים במוסיקה בזמנם החופשי, כשיום אחד הם מקליטים יחד שיר פופ בשביל הכיף. פרנק יודע שלשיר יש פוטנציאל והוא מעלה אותו לספוטיפיי. השיר זוכה להצלחה גדולה מה שמסבך את ניסיונותיו של פרנק לזנוח את החלומות שהיו לו על פרסום, הצלחה וסיבוב הופעות. הוא מתלבט אם ללכת אחר ההצלחה עליה חלם או לאפשר לבתו למצוא את דרכה בחיים. 

הסרט זכה לביקורות מצוינות בפסטיבל הסרטים, סאנדנס, שם הוקרן לראשונה. הפסטיבל מרבה להציג קומדיות בסוף הפסטיבל, על מנת להשאיר את המשתתפים במצב רוח טוב, כך שיקנו כרטיסים גם בשנה הבאה. השנה, גם הסרט המדובר היה בין אלה שסגרו את הפסטיבל. 

זוהי קומדיה חביבה, מצחיקה ומרגשת בבימויו של ברט היילי, שביים גם את הסרטים "אראה אותך בחלומותיי" ו"גיבור". הסרט עוסק בחלומות שאנשים לא מגשימים, כשהם נקלעים לפרשת דרכים וצריכים להחליט באיזו דרך לבחור. 


קומדיה חביבה סך הכל


כוכבי הסרט הם שחקנים ותיקים ואהובים, בהם טד דנסן (חופשי על הבר), ניק אופרמן, טוני קולט וקריסי קלמונס. זה תפקידו המוצלח ביותר של אופרמן, שמגלם את פרנק האלמן, מאז תחילת הקריירה הארוכה שלו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE