הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא מה שהכרנו: מיקרוסופט משנה את תוכנות אופיס
ענקית המחשבים והתוכנות הודיעה היום על שורת צעדים שתעשה ע"מ לפשט את הממשק בתוכנות שבהן עשרות מיליונים עושים שימוש יומי. החברה תנסה למצוא את קו המשווה בין המשתמשים המתקדמים למתחילים, כך שיוכלו להשתמש באותה תוכנה

ענקית המחשבים מיקרוסופט השיקה היום מספר שינויים בתוכנה "אופיס 365", במסגרתה נמצאות התוכנות הפופולאריות "וורד", "אקסל" ו-"פאוורפוינט". השינויים אמורים לפשט את הממשק, כך שיהיה קל יותר בעבור עשרות מיליוני המשתמשים ברחבי העולם. השינוי הבולט ביותר הינו בתוכנה "וורד", בה אזור השליטה (הידוע בתור Ribbon) הממוקם בראש העמוד צומצם לשורה אחת בלבד. מיקרוסופט תמתין עם החלת השינויים הללו על שאר התוכנות המוצעות באופיס, וזאת כדי לבחון לעומק את תגובת המשתמשים לשינויים.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אופיס 365 (צילום: Shutterstock)


החברה הולכת על חבל דק מאוד, כזה שמפריד בין משתמשים מתחילים למתקדמים. החברה תעשה מאמץ להציע תוכנה שמדברת אל שתי הקבוצות הללו יחדיו. שינויים נוספים שייכנסו בקרוב יהיו בתוכנה אוטלוק, המשמשת כממשק ראשי לקבלת ושליחת מיילים. בתוכנה זו עמלה מיקרוסופט על שורת החיפוש וכיצד השימוש בה נעשה. מעתה, המשתמשים יכולים לחפש שמות של אנשי קשר בשורת החיפוש. גם האייקונים הפופולארים של התוכנות עברו שינויים, אך רק זה של וורד פורסם בשלב זה. עד סוף הקיץ, לדברי החברה, יפורסמו כל האייקונים החדשים. 


השינויים החדשים ב"אוטלוק" (צילום: מיקרוסופט)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE