הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו יורק: עצור שמיני בפרשת הטעות בזיהוי שהובילה לרצח נער בן 14
על פי החשד, שמונת חברי הכנופיה רצחו את נער תמים משום שטעו לחשוב שהוא פרסם קלטת סקס עם אחותו של אחד מהם. "נהפוך כל אבן עד שכל המעורבים יובאו לדין"

המשטרה עצרה אמש (שלישי) חשוד שמיני ברצח של הצעיר מברונקס. החשודים האחרים נעצרו כבר בניו ג'רזי והועברו לניו יורק כדי לעמוד למשפט.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אלווין גרסיה מובל למעצר, אתמול


העצור השמיני, אלווין גרסיה, הואשם ברצח, הריגה, והחזקה לא חוקית של נשק, כך לדברי המשטרה. "בשל האופי האלים של הפשע הזה, נהפוך כל אבן עד שנוודא שהצדק יושג ונוודא שכל המעורבים באירוע הזה עומדים לדין", אמר ראש מחלקת הבילוש במשטרת ניו יורק, דרמונט שאה, כאשר הודיע על המעצר האחרון.

החדשות על המעצר התפרסמו כאשר בית המשפט בניו ג'רזי הורה על הסגרת שישה חשודים באירוע שנעצרו ביום ראשון בפטרסון. השישה - דנל פרננדז, חוניקי מרטינז, חוזה מוניז, חוזה טאוורז, מנואל ריוורה וסנטיאגו רודריגז, הופיעו בבית משפט בניו ג'רזי אתמול.

חשוד נוסף, קווין אלווארז, נעצר בברונקס וטען לחפותו באשמת רצח בערב שני.

השמונה, חברים בכנופיה הדומיניקנית "טריניטאריוס" מואשמים כי רצחו נער בן 15 מחוץ למעדיה בברונקס משום שחשבו בטעות כי הוא צילם קלטת מין עם אחות של אחד מחברי הכנופיה האלימה. כך הודיעה המשטרה.

סגנית הסנגור הציבורי במחוז פסייק, ג'ודית' פאלון, אמרה כי השישה "מודאגים מאוד" לעתיד משפחותיהם בשל המעצרים שלהם. "הרשת החברתית מאוד רועשת בשל האירוע הזה. המשפחות שלהם מקבלות איומים", אמרה.

החשודים צפויים לעבור היום לבית המשפט הפלילי בברונקס היום.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE