הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מלאו פיכם מים ומלח: כך תוכלו להכין בבית תכשיר לניקוי יעיל של חלל הפה
כשמברשת השיניים לא מגיעה לכל מקום בין השיניים ותכשירי הניקוי שמוצעים על המדפים ברשתות השיווק לא מתאימים לכל אחד, עלולות להיווצר בעיות בריאות בחלל הפה

בריאות הפה והשיניים משפיעה על איכות החיים האישית. צחצוח שיניים נכון וראוי הוא אחת הפעולות הקריטיות לשמירה על היגיינה ובריאות הפה. למרות שיש לכם את טכניקת הצחצוח המושלמת, מברשת השיניים לא יכולה להגיע לכל המקומות בחלל הפה. כמו כן, לא כולם מסתדרים עם התכשירים השונים לניקוי הפה, שנמצאים על המדפים ברשתות השיווק.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 סגלו לעצמכם הרגל יומיומי של שימוש במי פה, על מנת למנוע בעיות בריאות 

רבים מתכשירי ניקוי הפה מכילים אלכוהול, שעלול לייבש את חלל הפה ולהחריף בעיות שיוצרות ריח רע. צרכנים אחרים יכולים שלא למצוא תכשיר מתאים משום שהם מנסים לחמוק הפלואוריד ומכימיקלים אחרים שמרכיבים את התכשיר.

כיצד ניתן להתמודד עם הצורך בשמירה על בריאות הפה והשיניים?

יתכן ומלח הוא הפתרון הפשוט והיעיל ביותר. מדובר בפתרון היפרטוני, שפירושו שטיפה בחומר שמכיל כמות מלח גבוהה מזו שנמצאת במחזור הדם. המלח ימשוך אליו את הנוזלים שמצטברים בחניכיים ויוצרים נפיחויות ובכך ירגיע את הדלקות.

מעט מאוד חיידקים עמידים בפני סביבה מלוחה ויכולים לשרוד בה. בו זמנית המלח הוא חומר טבעי שקיים בגוף ונחשב ידידותי, כל עוד צורכים אותו במינונים נכונים.

פשוט וקל: ערבבו מלח במים מזוקקים וגרגרו

על מנת להכין תכשיר לניקוי הפה בבית, יש לערבב 200 גרם של מלח בליטר מים מזוקקים, או מים שהורתחו בקומקום. מומלץ להוסיף כמה טיפות של שמן תה, על מנת לשפר את יעילות התכשיר.

רופאים ממליצים לשטוף את הפה במי פה מדי יום, על מנת לשמור על בריאות הפה והשיניים לאורך שנים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE