הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: יורה חמוש נכנע לאחר שהתבצר עם בני ערובה בטריידר ג'ו בסילבר לייק
בתום מרדף פרוע שהחל בהוליווד ריסק החשוד את מכוניתו בחניון המרכול האופנתי, החליף יריות עם השוטרים הדולקים אחריו - והתבצר בחנות עם בני ערובה. לפחות לקוח אחד במקום נפצע ונזקק לטיפול מיידי. היפריון אבניו וגריפית' פארק בולבארד חסומים לתנועה והרשויות קוראות לאזרחים להתרחק מן האזור

עדכון _6:38, שעון החוף המערבי): הסתיים האירוע במהלכו התבצר צעיר חמוש בחנות "טריידר ג'ו" בשכונת סילבר לייק שבלוס אנג'לס, לאחר שצוות המו"מ הצליח לשכנע את החשוד להיכנע ולהסגיר את עצמו. באירוע נרשמה הרוגה אחת, שנורתה על ידי החשוד בחנות. הכוחות ניסו להחיותה, אולם כל ניסיונותיהם עלו בתוהו. 

מרדף משטרתי פרוע שהחל בהוליווד שבלוס אנג'לס הסתיים בחילופי יריות בין החשוד לשוטרים שדלקו אחריו, כאשר החשוד ריסק את רכבו בחניון של המרכול טריידר ג'ו בשדרות הייפיריון שבשכונת סילבר לייק, בין השדרות לוס פליז ורואנה. "האיש קפץ מהאוטו וזה נראה כאילו הוא ירה כמה יריות כשהוא יצא", אמר עד ראייה שעמד רק מטר או שניים מן המקום. לאחר מכן רץ החשוד לתוך החנות.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ה-LAPD וכוחות הימ"מ צרים על המרכול ובו החמוש המתבצר (צילום: NBC)


על פי תדריך שמסר לפני שעה קלה הסמל בארי מונטגומרי, איש הקשר לתקשורת של משטרת לוס אנג'לס, "בערך בשעה 13:30 קיבלנו דיווח על סכסוך משפחתי באזור ניוטון בעיר. צעיר בשנות העשרה המאוחרות שלו ירה בסבתו ובצעירה שנכחה במקום. אותו חשוד נמלט במכוניתה של סבתו, כשהוא לוקח עמו את אותה צעירה. שוטרים באזור הוליווד איתרו את הרכב ופתחו במרדף, שפנה לעבר אזור צפון-מזרח לוס אנג'לס. 

המרדף הסתיים בהתרסקות של רכב החשוד ואז אירעו חילופי יריות בין החשוד לשוטרים. החשוד נמלט מן הרכב לתוך סניף טריידר ג'ו. שם יש לנו כרגע חשוד מתבצר. צוות ניהול משברים של משטרת לוס אנג'לס נמצא במקום ומנסה להביא את האירוע לכדי סיום בדרכי שלום."

על פי דיווחי הרשויות, במקום נמצאים 18 אמבולנסים וכמאה כבאים. משטרת לוס אנג'לס סירבה לנקוב במספר השוטרים במקום, אולם מדובר בעשרות שוטרים ואנשי ימ"מ. 


מצור במרכול (צילום: KTLA)


על פי הדיווחים, היורה הצליח לקחת כמה אנשים כבני ערובה והוא מתבצר עמם בחנות, המוקפת כעת מכל עבר בכוחות חמושים, כשמסוק משטרתי מרחף ממעל. מספר לקוחות תיארו ברשתות החברתיות את רגעי האימה כשהחשוד רץ לתוך החנות וירה לכל עבר, דבר שגרם למנוסת בהלה. המשטרה סגרה את הייפיריון אבניו וגריפית' פארק בולבארד לתנועה והיא קוראת לתושבים להתרחק מן האזור. 

כאמור, בסופו של דבר החשוד שוכנע להסגיר את עצמו, וכעת נכנסים כוחות המשטרה, הכבאים והחובשים לבניין, סורקים ומאבטחים את המבנה ומוודאים את שלומם של הלקוחות שעדיין היו במקום עד לכניעת היורה. לא ידוע על פצועים נוספים בשעה זו. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE