הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שירות הקורקינטים החשמליים השיתופי מעורר מחלוקת גדולה במיאמי
הקורקינטים עושים קאמבק למיאמי, למרות התנגדות גדולה מצד נציבים שונים בעיר: "זה מפחיד אותי שהעיר מאפשרת הכנסה של מה שנראה כמו כלי רכב שעלול לגרום לאנשים להיפצע"

שלושה חודשים בלבד לאחר שחברות שירות הקורקינטים החשמליים השיתופי נטשו את מיאמי, נראה שהם עומדות לעשות קאמבק. תוכנית פיילוט שהוגשה ע"י הנציב קן ראסל, בתמיכתו של ראש העיר פרנסיס סוארז אושרה פה אחד ע"י נציבי מיאמי וקבעה כי השירות יחזור לפעול באיזורים קוקונט גרוב ובריקוול. ההחזרה תתבצע בשלבים וכמות הקורקינטים המוצעים תיקבע לפי תדירות השימוש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקורקינטים החשמליים של חברת ליים. יישארו במיאמי לפרק זמן ארוך יותר מהפעם הקודמת? (צילום: ליים)


שירות הקורקינטים החשמליים השיתופי כבר עורר סערות בלוס אנ'לס וסן פרנסיסקו וראסל הבהיר כי הוא מודע לעניין: "סיפורי האימה של ערים אחרות ידועים, למדנו מה הם עברו כדי לאשר את זה בסופו של דבר, חשוב לנו לעשות את זה נכון".

למרות שתכנית אושרה ע"י נציבי העיר, רבים מהם הביעו דאגה מחזרת הקורקינטים החשמליים לרחובות מיאמי: "זה מפחיד אותי שהעיר מאפשרת הכנסה של מה שנראה כמו כלי רכב שעלול לגרום לאנשים להיפצע", אמר הנציב קאון הרדמון המייצג את ליטל האיטי, וויינווד ואוברטאון. ג'ו קארולו, המייצג את ליטל הוואנה היה אפילו יותר נחרץ: "אני לא רוצה אותם במחוז שלי".

בין החברות שיפעלו במיאמי יש את חברת בירד (Bird) וחברת ליים (Lime) שנכנסה לראשונה למיאמי באפריל, חודשיים בלבד לפני שיצאה חקיקה האוסרת את פעילותם בעיר. בחברה לא מתרגשים מהתהפוכות הרבות בעניין ומקווים כי הפעם זה יחזיק מעמד: "אנו עובדים בצמוד לנציגי העיר כדי להתייחס לדאגותיהם בעניין".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE