הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלכוהול זה משמין: כך תשמרו על תפריט תזונה מאוזן
אם אתם מעוניינים לשמור על המשקל ועל תזונה מאוזנת, עליכם להגביל את צריכת האלכוהול היומי למנה אחת בלבד. אך אם אתם מעוניינים להוריד משקל רב, עליכם להפסיק את צריכת האלכוהול לחלוטין

בדרך כלל, בניית תכניות דיאטה וירידה במשקל מתמקדות במה שלא מומלץ לאכול במקום במה שמומלץ לאכול באופן שישמור על תפריט מאוזן ויסייע בתהליך הירידה במשקל. השורות הבאות מנסות להשיב על השאלה, כמה אלכוהול מומלץ לשתות, באופן שיסייע להשיל קילוגרמים עודפים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אם אין סיכוי שתפסיקו לשתות, לפחות הציבו גבולות

עבור הגוף האנושי, אלכוהול הוא רעל. הוא גורם לתחושה טובה כל כך ואז פתאום לתחושה רעה. הוא משפיע על החושים, על מיומנויות מוטוריות, על אוצר המלים, הזיכרונות והעכבות. כך הוא הופך אותנו לגרסה אחרת של עצמנו, לטוב או לרע.

האלכוהול משפיע על היכולת של הגוף להוריד במשקל. זאת, משום שכשהוא נמצא במעיים מערכת העיכול פועלת תחת שליטה של החומר הרעיל שבאלכוהול. אם כן, כולם צריכים להפסיק לצרוך משקאות המכילים אלכוהול באופן חד משמעי.

כדאי שתזכרו שאלכוהול רעיל ומזיק לגוף שלכם


האם זה הולך לקרות? כנראה שלא. אז כיצד ניתן לשתות משקאות אלכוהוליים ובכל זאת לשמור על איזון במשקל ובבריאות הגוף? האפשרות היחידה היא לקבוע גבולות ומגבלות.

לדברי מומחים, יש לצרוך מנה אחת של משקה אלכוהולי ביום. אם מצליחים לעמוד בגבול הזה, ולא שותים בכל יום, אז משיגים את המצב המאוזן.

אך אם מעוניינים להוריד משקל רב, יש צורך להפסיק לצרוך אלכוהול לחלוטין.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE