הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכל עובר: גם גיל המעבר. בינתיים, קראי כיצד תוכלי לזכות בשנת לילה טובה יותר
שמירה על טמפרטורת חדר של עד 19.5 מעלות צלסיוס, שתיה של מים ופיג'מה רפויה מבד טבעי וקל, יכולים למנוע מטמפרטורת הגוף לעלות במהלך השינה ובכך לאפשר לך שינה רצופה וטובה יותר

גלי החום והזיעה שפוקדים נשים בגיל המעבר, יכולים להפוך את הניסיונות לזכות בשנת לילה טובה לקרב משמעותי, עבור נשים רבות. חצי מהנשים בגיל המעבר סובלות מבעיות בשינה. כך עולה מאיגוד השינה הלאומי של ארצות הברית. אחת הבעיות היא שינה לא רציפה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מומלץ לא לבצע פעילות גופנית שמעלה את טמפרטורת הגוף לפני השינה

גלי החום אינם מצע אידאלי לשינה טובה. באופן כללי, על מנת להירדם טמפרטורת הגוף יורדת ויש לשמור על הטמפרטורה הנמוכה, על מנת לזכות בשינה רצופה. במצב רגיל, עליה בטמפרטורת הגוף מתרחשת בדרך כלל בשעות הבוקר המוקדמות וגורמת לגוף להתעורר. אם העליה בטמפרטורה מתרחשת במהלך הלילה, בגלל תופעות שונות של גיל המעבר, זה ישפיע על השינה.

שלושת רבעי מהנשים בגיל המעבר חוות גלי חום וזיעה במהלך הלילה. על מנת להימנע מהפרעות בשינה, יש כמה פעולות פשוטות לשמור על קרירות במהלך הלילה.

מומלץ לשמור את הטמפרטורה בחדר נמוכה יחסית, על מנת לסייע לגוף לשמור על טמפרטורה נמוכה. לפי איגוד השינה הלאומי, הטמפרטורה בחדר צריכה לעמוד על 15.5 עד 19.5 מעלות צלסיוס, על מנת לזכות בשינה אופטימלית.

שמרי על טמפרטורת גוף נמוכה ותהני משנת לילה רצופה וטובה

כמו כן, מומלץ לישון על מזרן קריר יחסית. כדאי להשקיע במזרן תרמי, בעל משטח שמסדיר את הטמפרטורה גם כשהוא עטוף בסדין. המזרן מסייע לאידוי מהיר של החום והלחות מהעור ובכך מסייע לשמור על טמפרטורה נמוכה.

מומלץ לבחור בפיג'מה שעשויה מבדים טבעיים, כגון כותנה ופשתן. הם מאפשרים לעור לנשום ומצליחות לפזר את הלחות באופן יעיל ומהיר יותר מאשר בדים סינתטיים. כמו כן, כדאי לבחור בפיג'מה רפויה וקלה שלא מגבילה את הגוף.

בנוסף, מומלץ להתקרר לפני הכניסה למיטה. מקלחת חמה כשעה לפני השינה יכולה לעזור לקרר את הגוף. מומלץ לשתות מים לפני השינה ולשמור כוס מים קרים עם קרח על שידת הלילה, למקרה שהשינה מופרעת באמצע הלילה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE