הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקלה נדירה בגוגל השביתה את יוטיוב ו"יוטיוב TV"
החברה שמתגאה בכך שתקלות מתרחשות אצלה לעיתים רחוקות בלבד חוותה אמש תקלה רצינית ביותר. דווקא באמצע משחק בייסבול שבו יוטיוב היא הספונסר, השידור הופסק בשל התקלה. גם אתר יוטיוב "הרגיל" אינו עבד, כמו גם שירות המוסיקה של האתר. החברה הגיבה בזמן אמת בטוויטר; משטרת פילדפיה נאלצה לבקש מהתושבים שלא להתקשר למוקד החירום 911 כדי לדווח על התקלה

חברת גוגל חוותה אתמול (שלישי) תקלה שהשפיעה על שירותי הסטרימינג יוטיוב, יוטיוב TV ויוטיוב מוסיקה, כך אישרה הבוקר ענקית הרשת. גולשים מכל רחבי העולם התלוננו אמש בסביבות השעה 9:00 בלילה (שעון חוף מזרחי) על כך שאינם מצליחים לראות סרטונים באתר הפופולארי אשר לו מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


גולשים ביקשו לצפות בבייסבול, אך התקלה השפיעה גם על יוטיוב TV (צילום: יוטיוב TV / אלפבית)


התקלה הייתה רחבה מאוד, וחלק מן הגולשים קיבלו הודעת שגיאה ("Internal Servor Error") כאשר ניסו להגיע ליוטיוב ואילו חלק נוסף הצליח להגיע לאתר, אבל הצפייה בסרטונים לא התאפשרה. גולשים רבים הגיבו בזעם, שכן אמש נערך משחק בייסבול חשוב מאוד והשידור שלו נקטע בשל התקלה. באופן אירוני, שירות יוטיוב TV הוא הספונסר הראשי של משחקי הפלייאוף בליגת הבייסבול, אך עובדה זו לא סייעה בעת התקלה.

"תודה רבה לכל הגולשים שדיווחו על תקלות ביוטיוב, יוטיוב TV ויוטיוב מוסיקה. אנו עובדים במרץ על תיקון התקלה, ומתנצלים על אי הנעימות שהיא גורמת", נכתב בעמוד הטוויטר הרשמי של יוטיוב כחצי שעה לאחר תחילת התקלה. הודעה זו כנראה לא הרגיעה רבים, שכן משטרת פילדלפיה נאלצה לפרסם הודעה חריגה בטוויטר: "כן, גם היוטיוב שלנו לא פועל. לא, אל תתקשרו אל מוקד החירום 911 - אין לנו דרך לתקן את זה".


כך היה נראה אתר הבית של יוטיוב, אמש בעת התקלה (צילום: גוגל)


בקיץ האחרון אירעה תקלה דומה בעת משחקי חצי גמר המונדיאל. צופים רבים לא הצליחו לראות את המשחקים בשל תקלה זו, וימים בודדים לאחר מכן שלחה החברה דוא"ל לכלל הלקוחות והתנצלה. החברה אף הבטיחה לקזז שבוע אחד מתוך דמי המינוי כפיצוי לתקלה, כך שסביר שהחברה תפעל באופן דומה גם הפעם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE