הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חלומו של כל רווק": צ'ארלי שין מוכר את ביתו בשכונת שרמן אוקס
השחקן המפורסם הפחית שוב בדרישה הכספית שלו, וכעת ניתן לרכוש את הבית בעבור 8 וחצי מיליון דולר "בלבד" לאחר שבראשית השנה דרש 10 מיליון ד'. בבית עצמו 7 חדרי שינה ו-7 שירותים. שתי בריכות וחדר הקרנות פרטי גם הותקנו במקום. הדובדבן שבקצפת? מיקוד 90210 היוקרתי

צ'רלי שין, שחקן הקולנוע הידוע שכיכב במשך שנים רבות כסדרה "שני גברים וחצי", החליט להפחית בחצי מיליון דולר את המחיר הדרוש בעבור ביתו ב"מולהולנד אסטייטס" שבשכונת שרמן אוקס, הממוקמת במרכז מחוז לוס אנג'לס. מדובר בהורדת המחיר השלישית מאז הוצע למכירה בחודש פברואר. בזמנו ביקש שין עשרה מיליון דולר על הבית, אך כעת מחירו עומד על 8 וחצי מיליון דולר "בלבד".


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הכניסה לבית (צילום: Realtor.com)


הבית נבנה בשנת 1992 על שטח של חצי אקר. רבים כינו את הבית כ"חלומו של כל רווק" מאחר ויש בו מגרש כדורסל, מגרש סייבול ושתי בריכות שחייה. מטבח חיצוני מקורה הותקן בחצר האחורית בסמוך לטלוויזיה עצומה, כך שניתן לארח בחצר מסיבות גדולות. בתוך הבית ישנו שטח של 9 אלף רגל רבוע המשתרעים על פני שתי קומות.


חדר ביליארד (צילום: Realtor.com)


בסלון הבית הותקן אח, ובסמוך לחדר זה ישנו חדר ביליארד עם אקווריום. בסך הכל ישנם שבעה חדרי שינה ושבעה חדרי שירותים. בחדר השינה הגדול ("מאסטר") ישנם סלון, חדר הקרנות ובר. מעלית מטען זעירה יכולה להעביר אוכל ושתייה בין המבטח לחדר ההקרנה.


חדר הקרנות עם בר (צילום: Realtor.com)


למרות שמדובר בשכונת שרמן אוקס, דיירי הבית יזכו למיקוד 90210 המפורסם אשר לרוב משויך לבתים בבוורלי הילס. הבית גם מוצע להשכרה במחיר של 43 אלף דולר בחודש.


חדר ההקרנות (צילום: Realtor.com)



הבריכה בחצר האחורית (צילום: Realtor.com)



הבר בחצר האחורית (צילום: Realtor.com)



בייסבול או כדורסל? אולי שניהם (צילום: Realtor.com)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE